Καλωδίωναν αλλοδαπούς για να περάσουν τις εξετάσεις οδήγησης!


Προϊστάμενος σε εξεταστικό κέντρο οργάνωνε στημένες εξετάσεις για διπλώματα οδήγησης.

Υπάλληλοι της Διεύθυνσης Μεταφορών αλλά και στελέχη Σχολών οδηγών είχαν στήσει μια «φάμπρικα» για να περνάνε τις θεωρητικές εξετάσεις οι υποψήφιοι αλλοδαποί οδηγοί, χρησιμοποιώντας πολύπλοκους τρόπους ενδοεπικοινωνίας και… διαρροής των θεμάτων.

Το πρωί της Πέμπτης 24/11 συνελήφθησαν στα σπίτια τους τέσσερις υπάλληλοι της Διεύθυνσης Μεταφορών του Κεντρικού Τομέα στην Περιφέρεια Αττικής και στελέχη τεσσάρων μεγάλων Σχολών Οδηγών έπειτα από συντονισμένες ενέργειες ανδρών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Οι υπάλληλοι και οι εκπαιδευτές σε συνεννόηση μεταξύ τους εφοδιάζαν τους υποψήφιους οδηγούς, αλλοδαπούς κατά κύριο λόγο, με ειδικά διαμορφωμένο γιλέκο τελευταίας τεχνολογίας, το οποίο έφερε μικροκάμερα και ασύρματη ενδοεπικοινωνία με μικρό ακουστικό, ώστε να τους λένε τις… σωστές απαντήσεις!

Ως εκ τούτου, το ποσοστό επιτυχίας στους αλλοδαπούς υποψήφιους που συμμετείχαν στις εξετάσεις ήταν… απόλυτο.

Αποκλειστική μαρτυρία υποψηφίου στο Newsbomb.gr

Σε μαρτυρία υποψηφίου οδηγού από το Μπαγκλαντές στο Newsbomb.gr, ο οποίος πήγε σε «στημένη αίθουσα» για θεωρητικά μαθήματα, καταγγέλλει προτάσεις που του έγιναν για να μπορέσει να βγάλει το δίπλωμα χωρίς να χρειαστεί να διαβάσει ή ακόμα και να δώσει εξετάσεις.

Ο συγκεκριμένος υποψήφιος είχε κοπεί τρεις φορές στην προσπάθειά του να βγάλει επαγγελματικό δίπλωμα. Τότε, υπάλληλος της Περιφέρειας την τρίτη φορά που κόπηκε του είπε «Γιατί δεν ζητάς βοήθεια» και του υπέδειξε «έξω από το περίπτερο» και τον έστειλε σε περίπτερο επί της Μεσογείων.

Ο περιπτεράς του έδωσε ένα τηλέφωνο για να έρθει σε επαφή με πρόσωπο, ο οποίος του ζήτησε ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό για να τον καλωδιώσει, δηλαδή να του βάλει συσκευή με κάμερα και ακουστικά με σκοπό να του δίνει τις απαντήσεις!

Όταν ο υποψήφιος αρνήθηκε λέγοντας πως δεν μπορεί να μπει σε αυτή τη διαδικασία επειδή φοβόταν, ο περιπτεράς του πρότεινε μια δεύτερη λύση, η οποία κόστιζε παραπάνω. Ένας υπάλληλος της συγκεκριμένης υπηρεσίας θα παρίστανε εκείνον και θα του απαντούσε στις ερωτήσεις θεωρίας.

Επιτυχόντες 100% από Πακιστάν, Μπαγκλαντές και Κίνα

Ο άνθρωπος που έστησε όλο αυτό το σχέδιο είναι ο ίδιος ο προϊστάμενος της υπηρεσίας, ο οποίος είχε πλήρη γνώση καθώς ήταν εκείνος που όριζε τους επιτηρητές που έμπαιναν στην αίθουσα.

Είχε λοιπόν παρατηρηθεί κυρίως από πολίτες που έδιναν στον Χολαργό πως ένα συντριπτικό ποσοστό από μετανάστες στις αίθουσες διεξαγωγής είχε επιτυχία 100%. Οι συγκεκριμένοι επιτυχόντες προερχόντουσαν από το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές και την Κίνα και δεν είχαν το δικαίωμα να δώσουν στη γλώσσα τους, επομένως περνούσαν με επιτυχία δίνοντας στα ελληνικά.

Είναι λοιπόν άξιο απορίας πως αυτοί οι άνθρωποι σε μεγάλο ποσοστό είχαν τέτοια επιτυχία δίχως να γνωρίζουν τη γλώσσας μας και δίχως να έχουν τη δυνατότητα να δώσουν στη γλώσσα τους.

Σημειώνεται ότι το αρμόδιο υπουργείο είχε δεσμευτεί ότι σε 6 μήνες θα έχουν μπει κάμερες στις αίθουσες ειδικών εξετάσεων. Τα ερωτήματα που δημιουργούνται είναι τα εξής: Γιατί ακόμα δεν έχουν μπει κάμερες; Και… γιατί εφόσον η πολιτεία δίνει το δικαίωμα ένας άνθρωπος να αποκτήσει άδεια οδήγησης δεν δίνει το δικαίωμα να δώσει στη γλώσσα του;

Το σύστημα των στημένων εξετάσεων

Κατά τη διάρκεια των πρακτικών εξετάσεων πραγματοποιείται κλήρωση των εξεταστών που γίνεται την τελευταία στιγμή. Το οξύμωρο στην υπόθεση είναι ότι κατά τη διάρκεια των θεωρητικών, εξαιρούνται της κλήρωσης οι υπάλληλοι και είναι στην ευχέρεια του προϊσταμένου.

Ο μαθητής λοιπόν δεν γνωρίζει τον εξεταστή στα πρακτικά και τον μαθαίνει μια ώρα πριν, ενώ στα θεωρητικά ο εξεταστής ορίζει ποιος θα είναι ο επιβλέπων μέσα στην αίθουσα.

Τι θα γίνει με τον προϊστάμενο που έστηνε τις εξετάσεις

Σε περίπτωση που προκύψει από την προανακριτική ότι θα υπάρξει κάποιο ποινικό αδίκημα, ο συγκεκριμένος προϊστάμενος τίθεται αυτόματα σε δυνητική αργία. Για τους εκπαιδευτές που εμπλέκονται, αν πάλι προκύψει ότι είναι εμπλεκόμενοι, προβλέπεται αφαίρεση άδειας εκπαιδευτή, παραπομπή σε ποινική διαδικασία και περιοριστικά μέτρα, αναλόγως την κρίση εισαγγελέα και ανακριτή.

Πώς θα υπάρξει διαφάνεια στις εξετάσεις;

Σύμφωνα με πηγές του Newsbomb.gr, σε αυτή την κατεύθυνση θα μπορούσε να βοηθήσει ο ηλεκτρονικός προγραμματισμός των εξετάσεων, όπου με αίτημα οι υποψήφιοι θα υπήρχαν σε οργανωμένο και «καθαρό» αρχείο και η διαδικασία θα γινόταν αξιοκρατικά.

Πηγή: newsbomb.gr