Τα κόκκινα…σταράκια του Μπουτάρη (Φωτο)





Με τον Πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ, Θανάση Θεοχαρόπουλο και άλλα στελέχη του κόμματος, συναντήθηκε το πρωί της Δευτέρας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, προκειμένου  να συζητήσουν για τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας. Ωστόσο, την παράσταση έκλεψε για ακόμη μία φορά έκλεψε η εμφάνιση του δημάρχου Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα τα κόκκινα παπούτσια που φορούσε.

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ:

Πηγή: enikos.gr