Κρήτη: 8χρονη με σοβαρά εγκαύματα νοσηλεύεται στο ΠΑΓΝΗ





Με εγκαύματα 2ου βαθμού στην κοιλιά και στους μηρούς, διεκομίσθη το απόγευμα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου ένα οκτάχρονο κοριτσάκι.

Όπως είπε στο Flashnews.gr ο Διοικητής του ΠΑΓΝΗ κ.Νίκος Χαριτάκης, το κοριτσάκι νοσηλεύεται στην παιδοχειρουργική κλινική, χωρίς να κινδυνεύει η ζωή του.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το παιδί υπέστη τα εγκαύματα, όταν έπεσε πάνω του καυτό νερό υπό συνθήκες που δεν έχουν γίνει γνωστές.

Πηγή: newsbomb.gr