Μαθήματα εντιμότητας παρέδωσε πριν από μερικές ημέρες ένας υπάλληλος του Τμήματος Καθαριότητας στον Δήμο Ξάνθης ο οποίος βρήκε το ποσό των 4.200 ευρώ και παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει δεν σκέφτηκε ούτε λεπτό να το κρατήσει.
Αντίθετα, επέλεξε να παραδώσει τα χρήματα αρχικά στον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας κ. Χασάν Ογλού Φερντούν ο οποίος στη συνέχεια παρέδωσε τα χρήματα στην Ασφάλεια Ξάνθης. Μετά από ΕΡΕΥΝΕΣ 
Με το που βρήκε τα χρήματα ήρθε και μου τα παρέδωσε. Ακόμη και σε αυτές τις συνθήκες βλέπουμε πως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι. Πρέπει δε να ξέρετε πως ο εν λόγω υπάλληλος περνά πολύ δύσκολα, έχει και ένα παιδί με ειδικές ανάγκες, και θέλω μέσα από την ψυχή μου να τον συγχαρώ».
Πηγή: newsbomb.gr






















































