Η Καίτη Γαρμπή ενημέρωσε τους fan της για τις ακυρώσεις στην περιοδεία της Με Εσένα Μόνο tour
Μια απρόσμενη περιπέτεια με την υγεία της αναγκάζει την Καίτη Γαρμπή να πατήσει προσωρινά «παύση» στις καλοκαιρινές της εμφανίσεις.
Η τραγουδίστρια, με ένα βίντεο που δημοσίσευσε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ενημέρωσε τους θαυμαστές της για την κατάσταση της υγείας της, αποκαλύπτοντας ότι ο γιατρός της τής επέβαλε αυστηρή αφωνία και ειδική φαρμακευτική αγωγή προκειμένου να προστατευτεί η φωνή της.
Όπως εξήγησε η ίδια, όλα ξεκίνησαν από το πλατό του σόου Just The 2 Of Us.
«Στον τελικό του Just The 2 Of Us έπαθα μια πολύ γερή ψύξη. Η ψύξη αυτή μου άφησε ένα στραβό χειλάκι, το οποίο παλεύω με κορτιζόνη για να επανέλθει εδώ και περίπου ένα μήνα. Κάθε μέρα όλο και κάτι γίνεται και βελτιώνεται. Όμως, η ψύξη αυτή εξελίχθηκε και σε βαριά φαρυγγολαρυγγίτιδα. Ο γιατρός διέγνωσε έντονο οίδημα στις φωνητικές μου χορδές και μου επέβαλε αφωνία για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες και ειδική αγωγή για να μην κινδυνεύσει η φωνή μου» διευκρίνισε η Γαρμπή.
Παρά την ταλαιπωρία, η Καίτη Γαρμπή εμφανίστηκε καθησυχαστική και αισιόδοξη για την εξέλιξη της κατάστασής της, κλείνοντας το μήνυμά της με τη βεβαιότητα ότι πολύ σύντομα θα είναι ξανά υγιής πάνω στη σκηνή.
«Όλα θα πάνε τέλεια το ξέρω, να μην ανησυχείτε. Σε ένα μήνα περίπου θα είμαστε πάλι μαζί, πρώτα ο Θεός και θα είμαι πολύ, πολύ καλά. Θέλω την αγάπη και την προσευχή σας», ανέφερε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια, απευθυνόμενη στο κοινό της.















































