Ηράκλειο: Άγρια επίθεση από σκύλο – "Η ιδιοκτήτρια καθόταν και κοίταζε στο πεζοδρόμιο"





Επίθεση σκύλου δέχθηκε χθες το πρωί πολίτης μαζί με τον σκύλο του, στο πάρκινγκ στα Καμίνια στο Ηράκλειο. Ο κ. Γιώργος την Κυριακή λίγο πριν πάει σε μια υποχρέωση...

που είχε, αποφάσισε να βγάλει βόλτα τον σκύλο του, όπως κάνει κάθε μέρα. «Ήταν 7 παρά είκοσι το πρωί όταν πήγα με τον σκύλο μου ...

Διαβάστε περισσότερα στο : 24wro.com.gr