“Άνοιξε” η λεωφόρος Κηφισού – Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία





Το “αγνώστου ταυτότητας” υλικό που έπεσε στην άσφαλτο και έκανε... κόλαση τη λεωφόρο Κηφισού μετά από ώρες απομακρύνθηκε με την βοήθεια της Πυροσβεστικής και έτσι η Τροχαία έδωσε ξανά στην κυκλοφορία όλες τις λωρίδες κυκλοφορίας.

Το υλικό έπεσε κατά πάσα πιθανότητα από κάποιο φορτηγό. Ήτα...

Διαβάστε περισσότερα στο : 24wro.com.gr