Στα "δίχτυα" της ΕΛ.ΑΣ ο… ψηλός και ο κοντός που "ξάφριζαν" ότι έβρισκαν





Δεκάδες ένοπλες ληστείες από τον Απρίλιο μέχρι τώρα, με λεία που ξεπερνά τα 35.000 ευρώ, είχε διαπράξει συμμορία που εξαρθρώθηκε από την ΕΛ.ΑΣ.

Η συμμορία δρούσε σε πρακτορεία ΟΠΑΠ, σούπερ μάρκετ, καφετέριες, ταχυφαγεία και άλλα καταστήματα, σε όλη την Αττική.
Όπως ανακοίνωσαν σήμερα, ο δ...

Διαβάστε περισσότερα στο : 24wro.com.gr