ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Αυτά τα φρούτα περιέχουν λιγότερη ζάχαρη

many sliced raw fruits on other colorful produce perfect background for healthy vegetarian or vegan living themes color surge trend

Τα φρούτα αποτελούν βασικό τμήμα της διατροφής και πρέπει να καταναλώνονται καθημερινά σαν ενδιάμεσο σνακ, με γιαούρτι, δημητριακά ή σε χυμούς.

Αν όμως προσέχετε το βάρος σας ή αποφεύγετε όλες τις μορφές ζάχαρης για λόγους υγείας (π.χ. σε περιπτώσεις προδιαβήτη ή διαβήτη) καλό είναι να γνωρίζετε πόση ζάχαρη έχουν τα αγαπημένα σας φρούτα.

Παρακάτω θα δείτε ποια είναι τα φρούτα με τη λιγότερη ζάχαρη:

Αβοκάντο: 1 γραμμάριο σε 1 ολόκληρο αβοκάντο

Κράνμπερι: 4 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

Σμέουρα (φραμπουάζ): 5 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

Βατόμουρα: 7 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

Φράουλες: 7 γραμμάρια ανά φλιτζάνι