ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Οι τροφές που επηρεάζουν τον ύπνο και τη διάθεση

Στρες, ευερεθιστότητα, κούραση, ακόμη και συμπτώματα κατάθλιψης μπορεί να είναι σημάδια κακής διατροφής.

Όταν είστε κουρασμένοι ή αγχωμένοι, το σώμα ζητά «ανταμοιβή» με τη μορφή σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που υπεύθυνου για την καλή διάθεση που παράγεται μέσω της κατανάλωσης ζάχαρης και λιπαρών.

Θα έχετε ίσως παρατηρήσει ότι τις μέρες που έχετε έντονο άγχος, καταλήγετε να τρώτε περισσότερο, ακόμη και χωρίς να πεινάτε.

Οι κακές διατροφικές συνήθειες καταστρέφουν τον εγκέφαλο μέσω της διαδικασίας του οξειδωτικού στρες, το οποίο προκαλεί την ανεξέλεγκτη δράση των ελεύθερων ριζών.

Γι’ αυτό είναι σημαντικό να τρώτε αντιφλεγμονώδεις τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, όπως τα φρούτα και λαχανικά με έντονο χρώμα.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο τι πρέπει να ξέρετε για τη σχέση της διατροφής με τον ύπνο και τη διάθεση: