ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ: Αυτά τα συστατικά πρέπει να υπάρχουν πάντα στην κουζίνα σας (

Η επίτευξη των στόχων αναφορικά με το επιθυμητό βάρος ξεκινά από την κουζίνα σας.

Η διατροφολόγος πολλών διασημοτήτων Keri Glassman συμβουλεύει τι πρέπει να υπάρχει πάντα στο ψυγείο και το ντουλάπι σας αν θέλετε να αδυνατίσετε.

Αν δεν έχετε τις παρακάτω 4 τροφές, φροντίστε να εφοδιαστείτε με αυτές άμεσα!

Μπουγιόν: Πρόκειται για αρωματισμένο ζωμό που αποτελείται από νερό, κρασί ή ξίδι, αρωματικά χόρτα και βότανα, μπαχαρικά και αλάτι. Χρησιμοποιείται για το μαγείρεμα κρεάτων, ψαριών και λαχανικών με τη μέθοδο ποσέ. Οι κύβοι μπουγιόν που δεν έχουν πολύ αλάτι, είναι ένας πρώτης τάξεως τρόπος να δώσετε γεύση στα λαχανικά και τις σαλάτες σας. Είναι φτιαγμένοι από φυσικά συστατικά και είναι φτωχοί σε θερμίδες και αλάτι. Μπορείτε να φτιάξετε μπουγιόν και από ζωμό κρέατος οποιουδήποτε ζώου ο οποίος είναι πλούσιος σε φώσφορο, μαγνήσιο και ασβέστιο. Το μπουγιόν από οστά ζώων είναι επίσης πλούσιο σε κολλαγόνο, συστατικό που βοηθά τα οστά και την επιδερμίδα σας.

Μπαχαρικά: Είναι ο απόλυτος συνδυασμός, καθώς προσφέρουν γεύση, θρέψη και μηδέν θερμίδες. Βάλτε στα φαγητά σας κανέλα (αντιφλεγμονώδης, αντιμικροβιακή και πλούσια σε αντιοξειδωτικά), κύμινο (πηγή σιδήρου, βοηθά την πέψη), κουρκουμά (βελτιώνει τον μεταβολισμό του λίπους), τζίντζερ (βοηθά την υγεία του στομάχου και του εντέρου) και πιπέρι καγιέν (συνδέεται με την απώλεια βάρους και τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Σπόροι τσία: Μόλις δύο κουταλιές της σούπας σπόρων τσία δίνουν 138 θερμίδες, 10 γραμμάρια φυτικών ινών, 9 γραμμάρια καλών λιπαρών και 5 γραμμάρια πρωτεΐνης. Καλύπτουν επίσης το 17% των ημερήσιων αναγκών σας σε ασβέστιο, το 12% σε σίδηρο και το 23% σε μαγνήσιο. Είναι επίσης πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Προσθέστε τους στη βρόμη, τη φρουτοσαλάτα, τους χυμούς και τις σούπες σας.

Πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι περιέχει αντικαρκινικές ενώσεις, καθώς επίσης πολυφαινόλες και κατεχίνες, οι οποίες προστατεύουν την καρδιά και τις αρτηρίες σας. Οι κατεχίνες του πράσινου τσαγιού έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στην προσπάθεια απώλειας βάρους, όσο και στη διατήρησή του.