Στρες Χριστουγέννων: Τι πρέπει να περιλαμβάνει η διατροφή (ΦΩΤΟ)

Η περίοδος των γιορτών έχει ξεκινήσει και όλοι προετοιμάζονται για τις μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Στολισμοί, δώρα, πάρτι, φαγητό συνθέτουν το χριστουγεννιάτικο σκηνικό.

Εκτός από χαρά, οι αυξημένες απαιτήσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, προκαλούν στρες, το οποίο ως γνωστόν βλάπτει την υγεία.

Το έντονο συναισθηματικό στρες ενοχοποιείται για εμφράγματα, αρρυθμίες, ακόμη και αιφνίδιο θάνατο.

Ευτυχώς, υπάρχουν απλοί τρόποι για να νικήσετε το στρες των γιορτών και ένας από αυτούς είναι τα παρακάτω συμπληρώματα:

Θεανίνη (L-Theanine): Ξεκινήστε τη μέρα σας με πράσινο τσάι, το οποίο είναι πλούσιο σε θεανίνη, ένα αμινοξύ που συμβάλλει στη χαλάρωση και τη μείωση του στρες, καθώς υποστηρίζει σημαντικούς νευροδιαβιβαστές στον εγκέφαλο, ουσιώδεις για την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου και των νεύρων.

Βιταμίνη D: Υποστηρίζει πολλές λειτουργίες, μία εκ των οποίων είναι η αύξηση της παραγωγής σεροτονίνης. Τα χαμηλά επίπεδα σεροτονίνης συνδέονται με αγχώδεις διαταραχές, στρες και κατάθλιψη. Οι ειδικοί συστήνουν τη λήψη βιταμίνης D μαζί με βιταμίνη K2 και μαγνήσιο για μεγαλύτερα οφέλη.

Κάλιο: Υπάρχει σε αφθονία στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και έχει βρεθεί ότι συμβάλλει στις χημικές και ηλεκτρικές διεργασίες που λαμβάνουν χώρα στο σώμα. Η ανεπάρκεια καλίου οδηγεί σε πνευματική κόπωση και άγχος, ειδικά τις μέρες με φορτωμένο πρόγραμμα.

Βιταμίνη Β12: Είναι γνωστή ως η βιταμίνη της ενέργειας. Υποστηρίζει την παραγωγή ενέργειας, καθώς και τον σχηματισμό μυελίνης και αίματος. Τα φυσιολογικά επίπεδα Β12 βοηθούν στην εγρήγορση, τη συγκέντρωση και τη μνήμη.

Έλαιο λεβάντας: Βοηθά στην αποκατάσταση της φθοράς των νεύρων, ανακουφίζει από το άγχος και μειώνει τις επιπτώσεις του συναισθηματικού στρες και της έντασης.