Οι καλύτερες τροφές που βοηθούν στον οργανισμό μετά από μια ίωση

Μετά από μια ίωση η σωστή διατροφή αποτελεί τον ιδανικό σύμμαχο για την πλήρη ανάρρωσή μας και την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Για να επανέλθεις ξανά στον καθημερινό σου ρυθμό και να νιώσεις και πάλι δυνατή και ευδιάθετη, θα πρέπει ν’ ακολουθήσεις κάποιους διατροφικούς κανόνες που θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις πιο γρήγορα.

Ποιοι είναι αυτοί; Παρακάτω επισημαίνουμε 7 τροφές που η κατανάλωσή τους θα κάνει τον οργανισμό σου να ανακτήσει την χαμένη του ενέργεια.

1.Μαϊντανός

Ο μαϊντανός έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες που αποτοξινώνουν το σώμα από τα βαρέα μέταλλα. Ο υδράργυρος και ο μόλυβδος, για παράδειγμα, έχουν αποδειχθεί ότι διαταράσσουν το σύστημα του εγκεφάλου το οποίο μπορεί δημιουργεί ευαισθησία στους εθισμούς.

2.Μοσχάρι

Το μοσχαρίσιο κρέας είναι πλούσιο σε υγιείς πηγές πρωτεϊνών, ένα κρίσιμο δομικό στοιχείο για τον ανάκτηση του εγκεφάλου, ο οποίος χρειάζεται ζωτικά αμινοξέα για την επιδιόρθωση νευρολογικών βλαβών. Το μοσχαρίσιο κρέας επίσης συμβάλει στην ρύθμιση της ινσουλίνης, την πρωτεΐνη που κρατά τη ζάχαρη στο αίμα μας σταθερή.

3.Καρύδια

Τα καρύδια είναι γεμάτα με πρωτεΐνες, υγιή λίπη και φυτικές ίνες, καθιστώντας τα μια εξαιρετική επιλογή για σνακ. Βοηθούν στη σταθερότητα του σακχάρου στο αίμα και παρέχουν στον εγκέφαλο τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά και τα αντιφλεγμονώδη θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται.

4.Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και φυτικές ίνες. Τροφοδοτεί επίσης τα ευεργετικά βακτήρια του εντέρου, στηρίζει την οδό του γαστρεντερικού σωλήνα και ενισχύει τη νευρολογική υγεία. Προσπάθησε να προσθέσεις λιναρόσπορο στο πρωινό σου ή να τον συνδυάσεις με τυρί ή βούτυρο σ’ένα απογευματινό σνακ.

5.Κάνναβη

Η κάνναβη είναι μια διατροφική σούπερ τροφή. Το έλαιο κάνναβης είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα, τα οποία θρέφουν τον εγκέφαλο και το γ-λινολενικό οξύ (GLA), το οποίο υποστηρίζει την ορμονική ισορροπία. Οι σπόροι κάνναβης έχουν γεύση καρυδιού και είναι μια μεγάλη πηγή μαγνησίου και ψευδαργύρου, δύο ζωτικής σημασίας θρεπτικά συστατικά για την αποκατάσταση του εθισμού.

6.Χυμός λεμονιού

Ο χυμός λεμονιού συμβάλλει στην προώθηση της υγιούς πέψης. Επιπλέον, μια μελέτη του 2017 που έγινε σε ποντίκια διαπίστωσε ότι τα ποντίκια που κατανάλωναν χυμό λεμονιού γνώρισαν μειωμένη ηπατική βλάβη (που σχετιζόταν με το αλκοόλ) σε σύγκριση με εκείνα που δεν τους χορηγούσαν χυμό λεμονιού.

7.Φλούδα από πατάτα

Η φλούδα της πατάτας είναι μια πλούσια πηγή φυτικών ινών και άλλων θρεπτικών ουσιών. Παρέχει επίσης σύνθετους υδατάνθρακες. Όταν τρώγεται λίγες ώρες μετά από ένα γεύμα που περιέχει πρωτεΐνη, αυτοί οι υδατάνθρακες διεγείρουν το σώμα να παράγει την ινσουλίνη που χρειάζεται για να δημιουργήσει σεροτονίνη, βοηθώντας στη ρύθμιση της διάθεσης και του ελέγχου των παλμών.