ΦΟΥΣΚΩΜΑ: Ποια φρούτα πρέπει να αποφεύγετε;

Τα φρούτα αποτελούν βασικό τμήμα μιας ισορροπημένης διατροφής, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες.

Αν υποφέρετε συχνά από φούσκωμα και πρήξιμο στην κοιλιά, δείτε ποια φρούτα πρέπει να καταναλώνετε με μέτρο ή να αποφεύγετε για όσο διάστημα διαρκεί το σύμπτωμα:

Μήλα: Eίναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, ιδιαίτερα τα πράσινα, αλλά και σε φρουκτόζη. Γι’ αυτό χωνεύονται δύσκολα από τον οργανισμό. Για να μην σας προκαλέσει πρήξιμο, καταναλώστε μισό μήλο σαν σνακ.

Αχλάδια: Περιέχουν φυτικές ίνες αλλά και πηκτίνη που προκαλεί κορεσμό, είναι διουρητική και βοηθάει στην μείωση της χοληστερόλης. Περιέχουν όμως και σορβιτόλη που σε μεγάλη ποσότητα μπορεί να προκαλέσει πρήξιμο.

Αποξηραμένα βερίκοκα, σταφίδες και δαμάσκηνα: Τα αποξηραμένα φρούτα μπορεί να βοηθούν όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα δυσκοιλιότητας, προκαλούν όμως φούσκωμα στην κοιλιά εξαιτίας της ζάχαρης και των φυτικών ινών που περιέχουν. Προσπαθήστε να πίνετε πολύ νερό κάθε φορά που καταναλώνετε αποξηραμένα βερίκοκα, σταφίδες ή δαμάσκηνα.

Κεράσια, σταφύλια, μάνγκο και ανανάς: Αυτά τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη που χωνεύεται δύσκολα από τον οργανισμό και προκαλούν φούσκωμα. Για να μπορέσετε να τα καταναλώσετε χωρίς να έχετε πρόβλημα, καλό είναι να τα μασάτε αρκετά.