Έξι καθημερινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε


Αν ακόμα δυσκολεύεστε να διατηρήσετε μια ρουτίνα όσον αφορά την άσκηση του σώματος σας, τότε δεν είστε σίγουρα μόνοι.

Διανύουμε αυτή την εποχή του χρόνου όπου πολύς κόσμος, με ιδιαίτερο ενθουσιασμό, κατακλύζει γυμναστήρια ή ξεκινάει μια νέα σωματική δραστηριότητα. Η αλήθεια είναι πως πάνω από τους μισούς θα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια μετά τον πρώτο μήνα και τελικά δε θα αλλάξουν την καθημερινότητα τους, ούτε θα βελτιώσουν την υγεία τους.

Πολλοί ξεγελιούνται και επιχειρούν άμεσα να επιτύχουν αποτελέσματα, κάτι που πάντα αποδεικνύεται λάθος. Είναι γνωστό πως για να αλλάξουμε τρόπο ζωής και να πετύχουμε μελλοντικά σημαντικά αποτελέσματα πρέπει να αποκτήσουμε μικρές και καθημερινές συνήθειες.

Για να σας βοηθήσουμε να πετύχετε και να βελτιώσετε τον τρόπο ζωή σας, καταλήξαμε σε 6 σημεία κλειδιά:

1. Βρείτε ένα φίλο σας

Η καθημερινή προπόνηση πολλές φορές μπορεί να απαιτεί θυσίες. Σύμφωνα με έρευνα του Penn State University, ο κοινωνικός παράγοντας έχει εξαιρετικά αποτελέσματα στη διατήρηση και επιτυχία της νέας σας συνήθειας. Οι άνθρωποι χρειαζόμαστε κάποιον να μας ενθαρρύνει και να είναι δίπλα μας σε αυτό το ταξίδι, ακόμα καλύτερα αν αυτός είναι φίλος μας.

2. Ξεκινήστε με τα βασικά

Πολλές φορές ο ενθουσιασμός που προκύπτει με την έναρξη μιας νέας δραστηριότητας μας παρασύρει στο να δοκιμάσουμε νέες και άγνωστες σε εμάς δραστηριότητες. Σύμφωνα με έρευνες, όταν ξεκινάμε κάνοντας αυτά που ήδη γνωρίζουμε τότε αποκτάμε ευκολότερα εμπιστοσύνη στον εαυτό μας. Σταδιακά μπορούμε να προσθέτουμε και νέες συνήθειες στην προπόνηση μας.

3. Ψυχραιμία

Να θυμάστε να μην ενθουσιάζεστε, τουλάχιστον στην αρχή. Πολλοί ασκούμενοι, μετά τον ενθουσιασμό των πρώτων εβδομάδων και του φόρτου που προκαλεί εγκαταλείπουν. Για αυτό ακούστε τις συμβουλές του Instructor σας, ξεκινήστε ήρεμα και ανεβάστε ένταση σταδιακά.

4. Βάλτε όρια

Ιδιαίτερα στην αρχή, σωστό είναι να έχετε ένα σφικτό αλλά σύντομο σε διάρκεια πρόγραμμα. Ξέρετε κανέναν που με το «καλημέρα» να συμπληρώνει 1 ώρα στο διάδρομο; Για αυτό αν νιώθετε το σώμα σας βαρύ, μη διστάσετε να φύγετε νωρίτερα από την προπόνηση σας.

5. Επιλέξτε τις σωστές ώρες

Αν δεν είστε πρωινός τύπος , πιθανόν και να μη γίνετε ποτέ. Το να ζορίζετε το σώμα σας να αλλάξει τη λειτουργία του συνήθως δε φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Εντοπίστε τις ώρες που είστε περισσότερο διαυγείς και διαμορφώστε κατάλληλα το πρόγραμμα σας. Έτσι, θα μπορείτε να το διατηρήσετε περισσότερο καιρό.

6. Χαρείτε κάθε επιτυχία σας

Δε θα συμβαίνει διαρκώς αλλά θα έρθουν αρκετές καλές στιγμές. Είτε 5 κιλά παραπάνω, είτε ένα χιλιόμετρο περισσότερο συνιστούν επιτυχίες που δεν πρέπει να στερείτε από τον εαυτό σας. Χαρείτε τις όπως τους αρμόζει και νιώστε λιγότεροι πιεσμένοι και αγχωμένοι.

Πηγή: zougla.gr