Μητέρα αφαίρεσε το μάτι της για να σώσει τα δίδυμα μωρά της (ΒΙΝΤΕΟ)





Μια γυναίκα που έπασχε από μια σπάνια μορφή καρκίνου στο μάτι αποφάσισε να το αφαιρέσει αφού ήταν επικίνδυνο για τα μωρά της.

Η γυναίκα ήταν 8 μηνών έγκυος σε δίδυμα και οι γιατροί της είπαν πως υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να εξαπλωθεί ο καρκίνος στα μωρά.

Τελικά η γυναίκα έκανε την επέμβαση, ...

Διαβάστε περισσότερα στο : 24wro.com.gr