Γέμισαν τα Σκόπια με γιγαντοαφίσες: «Το όνομα μας είναι Μακεδονία»





Δεκάδες γιγαντοαφίσες με το μότο «Το όνομά μας είναι Μακεδονία» γέμισε τους δρόμους της πόλης των Σκοπίων η εθνικιστική οργάνωση «»Μακεδονική» Ένωση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» (MHRMI).

Η οργάνωση, η οποία εδρεύει στον Καναδά, καλεί σε τερματισμό των διαπραγματεύσεων με την Ελλάδα για το ζήτημα τη...

Διαβάστε περισσότερα στο : 24wro.com.gr