Θέλουν πίσω τον Μπαράκ Ομπάμα. Του αφιέρωσαν…





O Chance the Rapper ήταν ο οικοδεσπότης του Saturday Night Live. Μαζί με τους Κρις Ρεντ και Κέναν Τόμπσον, μέλη του καστ του τηλεοπτικού προγράμματος θρήνησε για μία σχέση που έληξε πολύ γρήγορα.

Ο ράπερ, τραγουδιστής-τραγουδοποιός και ηθοποιός τραγούδησε μία R&B μπαλάντα σε στυλ Boyz II M...

Διαβάστε περισσότερα στο : 24wro.com.gr