Τα λάθη πληρώνονται αλλά ένας Αυστραλός, το λάθος του το πλήρωσε πολύ ακριβά. Ενώ βρισκόταν στο Λονδίνο σε διακοπές, έχασε το κινητό του τηλέφωνο.
Και όταν επέστρεψε στο σπίτι του, ο λογαριασμός του ήρθε 571.000 δολάρια.
Όπως φαίνεται, ο κλέφτης αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το κινητό, οπότε ο λογαριασμός που επιβάρυνε τον ιδιοκτήτη του ξεπέρασε το μισό εκατομμύριο δολάρια.
Το χειρότερο είναι ότι η τηλεφωνική εταιρεία δεν δέχεται με κανέναν τρόπο να διαγράψει το ποσόν εξαιτίας του ότι εκλάπη το κινητό και επιμένει να πληρωθεί, έστω και με διακανονισμό.
Πηγή: news.gr








![Κοροϊδία το Survivor: Ποια παίκτρια μιλάει στο κινητό… σε ώρα αγωνίσματος [φωτο]](https://piraeuspress.gr/wp-content/uploads/2017/04/bc00db8e0d2ed8f6957d41dd35618854_XL-218x150.jpg)













































