ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Τα πήρε όλα ο Β. Μιχαλολιάκος από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας (ηχητικό)

Σε συνεννόηση βρίσκεται η Δημοτική Αρχή Πειραιά με τον υπουργό Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη για την καταβολή ανταποδοτικού τέλους στο Δήμο που θα αφορά τη χρήση του επιβατικού λιμανιού.  Συγκεκριμένα ο Δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος τόνισε στο “Κανάλι 1  90,4”:    «… Είχα μία πάρα πολύ γόνιμη συζήτηση με τον παλιό καλό μου φίλο και συμμαχητή τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη ο οποίος είναι πρόθυμ...