Χωρίς ρεύμα από τις 05:30 η Ύδρα – Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ

– Μπλακ άουτ στην Ύδρα μερικά 24ωρα μετά από εκείνο στην Αττική
– Στο… «σκοτάδι» από τις 05:30 τα ξημερώματα το νησί του Αργοσαρωνικού
– Λόγω της διακοπής ρεύματος δεν λειτουργεί ούτε η μονάδα αφαλάτωσης
– 12 ώρες μετά η ενημέρωση του ΔΕΔΔΗΕ – Άγνωστο ακόμα τι προκάλεσε τη διακοπή ρεύματος

Αύγουστος του 2018 και εν μέσω καλοκαιριού και τουριστικής περιόδου, ένα από τα πιο γραφικά νησιά του Αργοσαρωνικού που προσελκύει πλήθος επισκεπτών μένει χωρίς ρεύμα και νερό. Από τις 05:30 τα ξημερώματα της Κυριακής (26.08.2018) η Ύδρα έχει μείνει χωρίς ρεύμα, ενώ υπάρχουν και προβλήματα στην υδροδότηση του νησιού, αφού η μονάδα αφαλάτωσης του νησιού λειτουργεί με ηλεκτρικό ρεύμα.

Αν και η Ύδρα έμεινε χωρίς ρεύμα από τις 05:30 τα ξημερώματα, η ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ ήρθε στις… 17:00 (περίπου) το απόγευμα. Λίγο πριν συμπληρωθούν 12 ώρες από τη βλάβη στο νησί δηλαδή.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέχρι και αυτή την ώρα συνεχίζονται οι προσπάθειες για να αποκατασταθεί η βλάβη και να επανηλεκτροδοτηθεί το νησί. Στην Ύδρα θα σταλούν ηλεκτροπαραγωγικά ζεύγη ώστε, σε περίπτωση που η αποκατάσταση της βλάβης, αποδειχθεί χρονοβόρα, να μπορεί να έχει ρεύμα το νησί.

Όλη η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ για τη διακοπή ρεύματος στην Ύδρα

Με αφορμή την ολική διακοπή ηλεκτροδότησης στην Ύδρα, η οποία σημειώθηκε σήμερα Κυριακή 26 Ιουλίου 2018 στις περίπου 5.30 το πρωί, ο ΔΕΔΔΗΕ διευκρινίζει ότι συνεχίζει μέχρι και αυτή την ώρα τις προσπάθειες για την όσο το δυνατόν ταχύτερη επανηλεκτροδότηση του νησιού.

Ο ΔΕΔΔΗΕ προχώρησε αμέσως μετά τη διακοπή στην επιθεώρηση του Δικτύου  από τον Υποσταθμό Κρανιδίου μέχρι τη Θερμησία (συνολικού μήκους περίπου 25 χλμ) καθώς και των υποβρύχιων διασυνδέσεων του νησιού, ενώ τα συνεργεία του επιθεώρησαν κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες – καθώς απαγορεύεται η χρήση οχήματος – το Δίκτυο της Ύδρας.

Ταυτόχρονα έχουν ληφθεί μέτρα για την άμεση μεταφορά Ηλεκτροπαραγωγών Ζευγών, προκειμένου να επανηλεκτροδοτηθεί το νησί σε περίπτωση που η αποκατάσταση της βλάβης αποδειχθεί χρονοβόρα.

Ο ΔΕΔΔΗΕ ζητάει συγνώμη για την ταλαιπωρία των καταναλωτών και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να περιοριστεί η ενόχλησή τους.