Στο νοσοκομείο 24χρονος έπειτα από τροχαίο στο λιμάνι του Πόρου





Στο Κέντρο Υγείας Γαλατά μεταφέρθηκε 24χρονος μοτοσυκλετιστής αφού ανατράπηκε η μοτοσυκλέτα του στο λιμάνι του Πόρου. Ο 24χρονος στη συνέχεια διεκομίσθη με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Ναυπλίου, όπου παραμένει νοσηλευόμενος.