Βρίσα: Έμειναν μόνο 2 τετράποδοι φύλακες – Το σκυλί της 43χρονης δεν φεύγει από τα ερείπια





Δύο όλα κι όλα σκυλιά απέμειναν στον οικισμό της Βρίσας από το σύνολο των ζώων που ζούσαν μαζί ή «παράλληλα» με τους ανθρώπους στον οικισμό μέχρι τον καταστροφικό σεισμό της περασμένης Δευτέρας.

Το ένα σκυλί είναι αυτό της 43χρονης άτυχης γυναίκας που σκοτώθηκε εκείνο το μεσημέρι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ