ΒΟΜΒΑ ΣΟΪΜΠΛΕ: “Η Ελλάδα δε θα χρειαστεί…”





Για μία ακόμα φορά οι δηλώσεις του Γερμανού Υπουργού Οικονομικών θα συζητηθούν!

«Αναμένω ότι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) θα παραμείνει (στο ελληνικό πρόγραμμα). Δεν είναι τόσο...»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ