ΕΡΤ: Έπιασε πάτο το Δελτίο Ειδήσεων – Ποσοστό “ρεκόρ” !





Πιο πάτος είναι να μην σε βλέπει κανείς...

Είναι χαρακτηριστικό το Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ στο γενικό σύνολο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων έκανε...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ