Ο 35χρονος επιτέθηκε σε οδηγό ταξί και του απέσπασε 20 ευρώ τα ξημερώματα στα ΚΤΕΛ «Μακεδονία»
Στιγμές τρόμου έζησε ένας οδηγός ταξί στη Θεσσαλονίκη τα ξημερώματα της Παρασκευής, όταν έπεσε θύμα ληστείας από έναν 35χρονο πελάτη υπό την απειλή σύριγγας.
Το περιστατικό σημειώθηκε στα ΚΤΕΛ «Μακεδονία», όταν ο δράστης επιβιβάστηκε στο ταξί και με την απειλή της σύριγγας κατάφερε να του αποσπάσει 20 ευρώ.
Μετά τη ληστεία, ο 35χρονος, με καταγωγή από την Αλβανία, τράπηκε σε φυγή, αλλά εντοπίστηκε μετά από αναζητήσεις των αστυνομικών και συνελήφθη.
Σε βάρος του συλληφθέντα, ο εισαγγελέας άσκησε κακουργηματική δίωξη, και ο δράστης παραπέμφθηκε να απολογηθεί στον ανακριτή.
Η υπόθεση τονίζει τη σημασία της άμεσης επέμβασης των αρχών για την προστασία των εργαζομένων στον χώρο των μεταφορών και της δημόσιας ασφάλειας.















































