

1.192 πολίτες αξιολόγησαν υπηρεσίες και παροχές του Δήμου Πειραιά προς τους δημότες του
Το Υπουργείο Εσωτερικών παρουσίασε πριν λίγες μέρες τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των Δημοσίων Υπηρεσιών και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Συνολικά έλαβαν μέρος περίπου 65.000 πολίτες.
Η βαθμολόγηση ήταν από το 1 έως το 10.
Στην αξιολόγηση του Δήμου Πειραιά έλαβαν μέρος 1.192 πολίτες, οι οποίοι βαθμολόγησαν αυστηρά (όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος).
Παρόλα αυτά, αν και είναι μικρό το δείγμα των συμμετεχόντων, μπορεί κάποιος να λάβει μια πρώτη γεύση για το πώς ιεραρχούν οι πολίτες τα μεγάλα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο Πειραιάς, διαχρονικά η αλήθεια είναι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι 5 από τις 21 υπηρεσίες / παροχές του Δήμου Πειραιά που αξιολογήθηκαν από τους πολίτες, «πέρασαν» τη βάση του 5!
Αναλυτικά οι βαθμολογίες ανά υπηρεσία:
ΚΑΠΗ 6,2
ΚΕΠ 6
Ηλεκτροφωτισμός 5,8
Βοήθεια στο σπίτι 5,6
Κοινωνικές Υπηρεσίες 5,1
Ψηφιακές Υπηρεσίες 4,9
Καθαριότητα 4,9
Οδικό δίκτυο 4,7
Παιδικοί σταθμοί 4,7
Δημοτική Συγκοινωνία 4,7
Ανακύκλωση 4,4
Σχολικές υποδομές 4,3
Παιδικές χαρές 4,2
Πράσινο,πάρκα 3,9
Δημοτική Αστυνομία 3,8
Δημοτικά ιατρεία 3,8
Αδέσποτα ζώα 3,4
Πολεοδομία 3,3
Υποδομές ΑΜΕΑ 2,9
Πεζοδρόμια 2,8
Χώροι στάθμευσης 2,4
Ένα πρώτο ασφαλές συμπέρασμα είναι ότι οι Κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου Πειραιά είναι αυτές που «σώζουν» την κατάσταση, ενώ τομείς όπως η στάθμευση, η πολεοδομία και οι υποδομές για ΑΜΕΑ θέλουν αρκετή δουλειά για να προσεγγίσουν τη βάση!
Κρίσιμοι τομείς για την καθημερινότητα όπως η καθαριότητα, το οδικό δίκτυο, οι ψηφιακές υπηρεσίες, οι παιδικοί σταθμοί και η δημοτική συγκοινωνία «περνούν την τάξη» κάνοντας χρήση του «μισού υπέρ του μαθητή».
Όπως ανέφερε στο Piraeus Press υψηλόβαθμο στέλεχος της Δημοτικής Αρχής Πειραιά, αναμένεται ανάληψη πρωτοβουλιών και προγραμματισμός συγκεκριμένων έργων το επόμενο χρονικό διάστημα, προκειμένου να αναστραφεί η κακή εικόνα σε κρίσιμους τομείς, μέχρι το τέλος αυτής της δημαρχιακής περιόδου.
