Η Daikin Hellas γιορτάζει 20 Χρόνια διαρκούς ανάπτυξης στην Ελλάδα με ένα ανεπανάληπτο Blue Dealer Event στο Εμβληματικό Costa Navarino



Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!

Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων παρουσίας της στην ελληνική αγορά, η Daikin Hellas διοργάνωσε το διήμερο συνέδριο Blue Dealer Event στο μαγευτικό περιβάλλον του Costa Navarino, στις 5 και 6 Απριλίου. Το συνέδριο συγκέντρωσε περισσότερους από 130 συνεργάτες της εταιρείας, τον πρόεδρο του Δ.Σ. της Daikin Hellas Mr. Steven Van Impe, τον VicePresident της Daikin Europe, Mr. TakayukiKamekawa και τον General Manager of Sales της Daikin Europe, κο. Αντώνη Δήμου, σε μια γιορτή γνώσης, καινοτομίας και στρατηγικής ανάπτυξης.

Το πρόγραμμα του διημέρου ήταν πλούσιο και πολυθεματικό, με έμφαση στην τεχνολογική καινοτομία και τη στρατηγική ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, περιλάμβανε:

Την παρουσίαση της ιστορικής διαδρομής της Daikin Hellas στην ελληνική αγορά, αναδεικνύοντας σταθμούς τεχνολογικής εξέλιξης και καινοτομίας.
Την ανάλυση ερευνών αγοράς που αποτυπώνουν την αντίληψη του τελικού καταναλωτή και εντοπίζουν στρατηγικά σημεία περαιτέρω ενίσχυσης.
Ενότητες αφιερωμένες στη δημιουργία βέλτιστης εμπειρίας πελάτη (Customer Experience).
Παρουσίαση της δυναμικής πορείας ανάπτυξης της Daikin και της επένδυσης σε υπερσύγχρονα κέντρα έρευνας και τεχνολογίας.
Τη συμβολή της Daikin στην ανάπτυξη πράσινων κτιρίων και βιώσιμων λύσεων μέσω προηγμένων λύσεων ενεργειακής αποδοτικότητας.
Την εξέλιξη του δικτύου καταστημάτων μέσω του καινοτόμου προγράμματος Blue Dealers+.
Τα σύγχρονα εκπαιδευτικά κέντρα της Daikin Hellas και τα ψηφιακά εργαλεία που ενισχύουν τη συνεργασία με το δίκτυο συνεργατών.
Ιδιαίτερη μνεία έγινε επίσης στις νέες τεχνολογίες και το ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).

Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τα ειδικά stands με digital activations εικονικής πραγματικότητας, ώστε να δοκιμάσουν καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές της Daikinκαθώς και να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στο γκολφ. Είδαν το μέλλον του after sales μέσω της εφαρμογής eCare, βίωσαν την επανάσταση της τεχνικής υποστήριξης με τη χρήση Virtual Reality (VR) και γνώρισαν από κοντά την προηγμένη πλατφόρμα LeadManagement, ένα ισχυρό ψηφιακό εργαλείο που διασυνδέει τους συνεργάτες μας με δυνητικούς πελάτες, προσφέροντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Η εορταστική βραδιά ολοκληρώθηκε με μια μοναδική συναυλία από το συγκρότημα Passepartout, προσφέροντας στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Daikin Hellas κα Χριστίνα Αντωνίου, έκλεισε το εορταστικό διήμερο μοιραζόμενη με τους παρευρισκόμενους το όραμα της επόμενης πενταετίας:

“Συνεχίζουμε λοιπόν δυναμικά, πιστοί στον στόχο μας για μία ενοποιημένη Εμπειρία Πώλησης Daikin, από την μία έως την άλλη άκρη της Ελλάδας, την οποία δεν θα μπορεί κανείς να ανταγωνιστεί και να αμφισβητήσει, μέσα από το οικοσύστημα της μοναδικής μάρκας που μπορεί να το εξασφαλίσει. Της Daikin! Το ταξίδι μας στην καινοτομία και την αριστεία μόλις ξεκίνησε. Με νέες τεχνολογίες, νέες εμπειρίες και ακόμα μεγαλύτερα όνειρα, δίνουμε ραντεβού στο μέλλον — πιο έτοιμοι από ποτέ.”

Σχετικά με την DAIKIN Hellas: 

Ο αέρας αποτελεί βασικό συστατικό της ύπαρξής μας. Η DAIKIN παραμένει πιστή στην αποστολή της, που είναι η διασφάλιση της ποιότητας του αέρα, τον οποίο αναπνέουμε και στον οποίο ζούμε. Τα καινοτόμα προϊόντα και οι λύσεις, που προσφέρουμε σχεδιάζονται με γνώμονα τη βελτίωση της υγείας και της ευεξίας των ανθρώπων και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, που αφήνουν η θέρμανση και η ψύξη. 

Η Daikin Hellas, ακολουθώντας τις αξίες και την αποστολή της Daikin Global, διαμόρφωσε το δικό της όραμα, βασισμένο στις ανάγκες και τις συνθήκες της ελληνικής κοινωνίας. Το όραμά μας περικλείει όλες αυτές τις αξίες, που φέρνουν στο προσκήνιο την αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και περιβάλλοντος. Προκειμένου να επιτύχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα για το βιοτικό επίπεδο, οφείλουμε να προστατεύσουμε το περιβάλλον και να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση σε ολόκληρη την κοινωνία.