Η σκηνοθέτις του CATCH THE BUTCHER Λίνα Φούντογλου μιλά στο PIRAEUS PRESS



Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!

Η μαύρη κωμωδία CATCH THE BUTCHER διανύει αισίως την δεύτερη χρονιά του και φέτος μεταφέρεται στο Θέατρο 104. Μια παράσταση που τάραξε τα νερά και κέρδισε το θεατρικό κοινό. H ηθοποιός και σκηνοθέτις της παράστασης Λίνα Φούντογλου μιλά στο PIRAEUS PRESS για το είδος της μαύρης κωμωδίας, την υπόθεση της παράστασης, ενώ η συζήτηση γυρίζει στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου PIRAEUS PORT FILM FESTIVAL, με την ίδια να έχει τα ηνία της Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης, και τα νέα της συγγραφικά βήματα.

Το CATCH THE BUTCHER επανέρχεται επί σκηνής στο Θέατρο 104. Ποιοι λόγοι συνηγόρησαν ώστε να ανέβει για 2η χρονιά;

Νομίζω πως η παράσταση βρήκε την αποδοχή του κοινού με το ιδιαίτερο χιούμορ της που εναλλάσσεται διαρκώς με την ανατροπή του θρίλερ. Έτσι, λοιπόν, η παράσταση επανέρχεται σε άλλο θέατρο, σε μία πολύ ωραία σκηνή που προσθέτει στο μυστήριο.

είναι χιούμορ με φιλοσοφική χροιά, στάση ζωής και ένας τρόπος εκτόνωσης

Παρατηρούμε μια άνθιση στο είδος της μαύρης κωμωδίας στις αθηναϊκές σκηνές. Που πιστεύετε ότι οφείλετε η αγάπη αυτή;

Η μαύρη κωμωδία εκτιμάται πολύ για το ευφυές χιούμορ που τη χαρακτηρίζει κι έτσι ποτέ δεν πεθαίνει. Το μαύρο χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός για ‘μένα, είναι χιούμορ με φιλοσοφική χροιά, στάση ζωής και ένας τρόπος εκτόνωσης για ό,τι μας ταράζει.

Σκηνοθετικά είναι η πρώτη σας δουλειά; Ποιος ρόλος είναι πλησιέστερος στις επιλογές σας, αυτός της ηθοποιού ή της σκηνοθέτιδος?

Είναι η πρώτη μου θεατρική σκηνοθεσία. Εργάζομαι ως ηθοποιός όλα τα χρόνια και σίγουρα αυτή είναι η ιδιότητα που με προσδιορίζει καλύτερα. Τα τελευταία έτη έχω τη χαρά να συνδυάζω το κομμάτι της ερμηνείας με τη σκηνοθεσία σε δικά μου performances, καθώς σε τέτοια projects το όραμα είναι πολύ συγκεκριμένο από τη σύλληψή του κιόλας.

Μιλήστε μας για την επιρροή της Νάνσυ προς τον δολοφόνο Μπιλ. Πώς μεταπλάθεται ένας δολοφόνος;

Έχουμε μια ιστορία όπου το θύμα είναι παράλληλα και θύτης. Η αντιστροφή ρόλων είναι μοτίβο του έργου. Η Νάνσυ έχει επιρροή στον Μπιλ επειδή δεν είναι πραγματικά ένα από τα θύματά του. Επιθυμεί κάτι πολύ συγκεκριμένο από τον Μπιλ και τον πιάνει εξ’ απήνης. Γίνεται αρκετά χειριστική για να το καταφέρει και τον σαγηνεύει με τα κοινά σημεία των χαρακτήρων τους. Η απουσία φόβου από πλευράς της, τον εξοργίζει, τον γοητεύει, τον τρελαίνει. Και όπως όλοι, έτσι και ο Μπιλ έχει τις αδυναμίες του.

άλλη μια γιορτή του κινηματογράφου και μάλιστα στον Πειραιά, στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και μέρος όπου έχει εμπνεύσει και έχουν γυριστεί αριστουργήματα

Εκτός των άλλων, διατελέσατε Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου PIRAEUS PORT FILM FESTIVAL στον Πειραιά. Πως ήταν η εμπειρία αυτή; Ποια η συμβολή του φεστιβάλ στον χώρο του κινηματογράφου;

Η πρώτη χρονιά ήταν μια δυνατή εμπειρία, καθοριστική για τη συνέχεια του φεστιβάλ και έχουμε ήδη ξεκινήσει να εργαζόμαστε για το PPFF 2025. Σίγουρα προστέθηκε άλλη μια γιορτή του κινηματογράφου και μάλιστα στον Πειραιά, στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και μέρος όπου έχει εμπνεύσει και έχουν γυριστεί αριστουργήματα. Το 2025 προχωράμε με διεθνή χαρακτήρα, διαγωνιστικό τμήμα και άλλα σημαντικά νέα που θα ανακοινωθούν εν καιρώ. Εύχομαι μετά από μία πορεία ετών να μιλάμε για ουσιαστική συμβολή του φεστιβάλ στον χώρο του κινηματογράφου.

Ποια είναι τα επόμενά σας βήματα;

Χαίρομαι πολύ που σήμερα μπορώ να ανακοινώσω ότι μόλις κυκλοφόρησε η νέα μου ποιητική συλλογή Αυτοχειρία σε χρόνο εξακολουθητικό, από τις Εκδόσεις Σμίλη. Είναι πραγματικά το πιο φρέσκο νέο. Ακολουθεί η παρουσίαση, αλλά κυρίως ο επικοινωνιακός αντίκτυπος των αναγνωστών. Και άλλα ακόμη.

Μέχρι τότε σας περιμένουμε στο δεύτερο ανέβασμα του Catch the Butcher, για τη δική σας αναμέτρηση με το παράλογο και το μαύρο χιούμορ.

Σας ευχαριστώ πολύ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ.