

Για το ολιστικό σχέδιο της κυβέρνησης με τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, μίλησε στην ΕΡΤ3 ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης.
Εκτός από το Μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως είπε, συνεχίζεται ο σχεδιασμός για όλα τα έργα, με τα χρονοδιαγράμματα, που έχουν θέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, να τηρούνται στο ακέραιο, επισημαίνοντας ότι λύνονται όλα τα χρόνια προβλήματα της Θεσσαλονίκης. «Αναβαθμίζουμε τις ζωές των πολιτών της Θεσσαλονίκης με έργα ουσίας όχι βιτρίνας», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας.
«Το 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό»
Β’ φάση διαγωνισμού για το «Flyover» τον Ιούνιο
«Εκτός του Μετρό, συνεχίζουμε με το «Flyοver» της Θεσσαλονίκης. Προχωράμε στη Β’ φάση του Διαγωνισμού, όπου τέλη του ’21 με αρχές του ’22 θα υπάρχει ανάδοχος του έργου. Επίσης, συνεχίζουμε με τα αντιπλημμυρικά αλλά και κτηριακά έργα, όπως το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ», κατέληξε ο Γιώργος Καραγιάννης.
Οδικός άξονας Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά
Οδική ασφάλεια στον δρόμο Θεσσαλονίκη – Πολυγύρου
Και το έργο αυτό προχωρά κανονικά βάσει του σχεδιασμού, είπε ο κ. Γιώργος Καραγιάννης, αφού υπάρχει η προκήρυξη και ο εργολάβος.
Συνδέσεις 6ου Προβλήτα (οδική και σιδηροδρομική)
Το έργο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα θα ξεμπλοκάρει από το ΣτΕ και το αμέσως επόμενο διάστημα θα «πέσουν» οι υπογραφές με τον ανάδοχο και θα ξεκινήσει και συμπλήρωσε: «Επίσης, μέσα στο επόμενο 6μηνο θα βγει και ο διαγωνισμός για τη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης».
Τέλος, για τον ΟΑΣΘ ο Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέλαβε μόλις 235 λεωφορεία και αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν τα διπλάσια, μέσα από το σχέδιο που υλοποιείται, τόσο με τα ΚΤΕΛ και το leasing όσο και με τα οχήματα του δήμου Θεσσαλονίκης.
Πηγή: newsauto
