ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Άγριο ξύλο στον Ηλεκτρικό!





Άγριο ξύλο έπεσε πριν λίγη ώρα στον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά.

Τα επεισόδια έγιναν μεταξύ υποστηρικτών και μη, για την κατασκευή του "στρατοπέδου συγκέντρωσης"-"κέντρου φιλοξενίας" των προσφύγων στο Σχιστό!

Για αρκετή ώρα επικράτησε πανικός έως ότου καταφθάσουν οι αστυνομικές δυνάμεις που χώρισαν τους εμπλεκόμενους.

Η ΕΛ.ΑΣ. προχώρησε σε συλλήψεις αντιεξουσιαστών τους οποίους έβγαλε απο τα βαγόνια.

Διαβάστε επίσης:

«Βράζει» το Σχιστό για τη δημιουργία Κέντρου Μετεγκατάστασης Προσφύγων!