

Τη Δευτέρα, η Barbie ξεκίνησε τη καμπάνια #MakeUnderMonday στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι εικόνες δείχνουν τη γνωστή κούκλα να εμπλέκεται σε καθημερινές καταστάσεις, με λερωμένο πρόσωπο και άστατα μαλλιά, δίνοντας μία νέα οπτική στην ήδη 56χρονη κούκλα.
Από το 1959 που κυκλοφόρησε-μέχρι σήμερα- η κούκλα αντιπροσωπεύει την "τέλεια γυναίκα". Αλλά τώρα, η Mattel καταβάλει προσπάθειες για να δείξει ότι η ζωή της Barbie δεν είναι μόνο ρούχα, glamour και στερεοτυπική τελειότητα.
Η καμπάνια #MakeUnderMonday, που θα συνεχιστεί όλο το 2016 είναι εμπνευσμένη από πραγματικό χρόνο παιχνιδιού που δημιούργησαν οι φίλοι της Barbie με τις κούκλες τους!
