Το γκράφιτι των Ολυμπιακών για τη Μέρκελ που κάνει πάταγο στο διαδίκτυο!





ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ.

Είναι γεγονός ότι σε όποια μεριά της Ελλάδας ή της Ευρώπης και αν βρεθείς, θα δεις και ένα "μήνυμα" από φίλο του Ολυμπιακού!

Αυτή τη φορά, ο Νίκος 7, στέλνει μήνυμα στην Γερμανίδα Καγκελάριο Αγκέλα Μέρκελ... Η οποία βέβαια δεν μπαίνει σε σύγκριση με τον Θρύλο!

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ "ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ"