ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Τα μεγάλα έργα που θα τον μετατρέψουν σε σύγχρονη Μητρόπολη!

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Χωρίς αμφιβολία ο Πειραιάς τα τελευταία χρόνια με τα μεγάλα έργα που βρίσκονται "στα σκαριά" σχηματίζει έναν πυρήνα πολεοδομικού συγκροτήματος στην πρωτεύουσα της χώρας μας.

Σήμερα ο Πειραιάς είναι ένα μεγάλο εργοτάξιο καθώς τα μεγάλα συγκοινωνιακά έργα θα του αλλάξουν σταδιακά από το 2016 μέχρι το 2018 οριστικά το πρόσωπο.

Ας δούμε όμως ποια είναι αυτά τα μεγάλα έργα - "ανάσα" για τον Πειραιά.

ΜΕΤΡΟ

Το Μετρό εδώ και περίπου 3 χρόνια είναι σε φάση κατασκευής της μεγάλης επέκτασης από το Χαϊδάρι στο Δημοτικό Θέατρο. Η επέκταση έχει μήκος 7,5χλμ και 6 νέους σταθμούς σε ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ, ΝΙΚΑΙΑ, ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΙΑ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ.

Ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑ με την ολοκλήρωση της κατασκευής θα μεταμορφώσει την περιοχή σε ένα μεγάλο συγκοινωνιακό κόμβο όπου θα συναντιούνται Μετρό, Τραμ, Προαστιακός και δεκάδες γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ.

Το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ θα είναι ο τερματικός σταθμός και θα έχει σύνδεση με το Τραμ. Από εκεί σε λιγότερο από 20 λεπτά κάθε επιβάτης θα έχει τη δυνατότητα να πηγαίνει στο Σύνταγμα και σε περίπου 1 ώρα στο Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος.

Ανάμεσα στους ευνοημένους θα είναι και οι χιλιάδες επιχειρήσεις και εργαζόμενοι στον Πειραιά αλλά και οι εμπορικές επιχειρήσεις.

ΤΡΑΜ
Το Τραμ επεκτείνεται εδώ και 2 χρόνια από το Φάληρο στο κέντρο και το λιμάνι της πόλης. Έχει μήκος 5,4 χλμ και είναι μία μονή γραμμή που ουσιαστικά δημιουργεί ένα κύκλο. Θα περνά από τις οδούς Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Β.Γεωργίου, θα τερματίζει δίπλα από την πλατεία Καραϊσκάκη και στην επιστροφή μέσω Ε.Αντιστάσεως, Ο.Σκυλίτση θα φτάνει στο ΣΕΦ όπου σήμερα είναι ο τερματικός σταθμός.

ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ
Τα έργα σκοπό έχουν τη συνολική ανάπλαση και αναβάθμιση του παραλιακού μετώπου της πόλης και όχι μόνο, σε επιφάνεια παρέμβασης των 165 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων, στην περιοχή που περικλείει τον κεντρικό λιμένα και εκτείνεται από τις εγκαταστάσεις του Ο.Λ.Π. έως τα σύνορα του Δήμου Πειραιά με τη Δραπετσώνα, και περιοχές και δρόμους που συνορεύουν με το παραλιακό μέτωπο του κεντρικού λιμένα, αλλά και δρόμους που ανήκουν σε περιοχές πλησίον του παραλιακού μετώπου.

Τα χαρακτηριστικά του έργου είναι τα εξής:
Α) Κατασκευή σύγχρονων πεζοδρομίων,
Β) Αναβάθμιση του αστικού πρασίνου,
Γ) Ανακατασκευή οδοστρωμάτων με χρήση τροποποιημένης ασφάλτου,
Δ) Νέο Δίκτυο Ηλεκτροφωτισμού,
Ε) Ανακατασκευή πλατείας Κανάρη.

ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ
Αν και πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι διαμαρτύρονται για προχειρότητα στην εφαρμογή της μελέτης, οι μονοδρομήσεις σκοπό έχουν τη διευκόλυνση της μετακίνησης.

Προς το παρόν βέβαια δεν έχει αντιμετωπιστεί το αιώνιο πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης το οποίο ουκ ολίγες φορές έχουμε θίξει.

ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
Τα έργα στο Φαληρικό Δέλτα δεν είναι Πειραιάς, είναι στο Φάληρο το οποίο μπορεί να χαρακτηρισθεί και ως "αυλή" της πόλης μας!

Τα έργα εκεί αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2016.

Διαβάστε επίσης: