Αγρίνιο: Στο νοσοκομείο ο ένας από τους δύο αυτοδιοικητικούς που έπαιξαν μπουνιές.





Στο νοσοκομείο Αγρινίου συνεχίζει να νοσηλεύεται ο τοπικός πρόεδρος της Κοινότητας Λιθοβουνίου του Δήμου Αγρινίου, Αλεξανδρής Κων/νος ο οποίος τραυματίστηκε σήμερα νωρίς το μεσημέρι μετά από καυγά με έναν άλλο τοπικό Πρόεδρο της περιοχής.

Σύμφωνα με το agriniosite το περιστατικό σημειώ...

Διαβάστε περισσότερα στο : 24wro.com.gr