Αγανάκτηση στον Πειραιά: Έβαψαν τα «γκρεμισμένα» κολονάκια – «Είσαστε μ@λ@κες όλοι»!
– Το θέατρο του παραλόγου σε κεντρικό δρόμο του Πειραιά – Υβριστικό μήνυμα από αγανακτισμένο πολίτη Μάρτυρες σε μια ακόμη ιστορία «δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας», με την κακή του όρου έννοια, γίνονται όσοι οδηγοί ή πεζοί ακολουθούν την έξοδο του Πειραιά από την Τζαβέλλα προς Παραλιακή, λίγο πριν το ύψος του ΣΕΦ! Όπως θα δείτε και στις … Συνεχίστε να διαβάζετε το Αγανάκτηση στον Πειραιά: Έβαψαν τα «γκρεμισμένα» κολονάκια – «Είσαστε μ@λ@κες όλοι»!.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί