Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του ΟΙΚΟΘΕΝ στο Νοσοκομείο Μεταξά παρουσία του Υπουργού Υγείας (φωτο)
– Παρουσία της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας τα εγκαίνια του προγράμματος ΟΙΚΟΘΕΝ – Τον Υπουργό Υγείας Άδωνη Γεωργιάδη και τον Υφυπουργό Μάριο Θεμιστοκλέους υποδέχτηκαν ο Διοικητής της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Χρήστος Ροϊλός και ο Διοικητής του Νοσοκομείου Μεταξά Σαράντος Ευσταθόπουλος – ELPEN & WINMEDICA προσέφεραν ένα ΙΧ όχημα για τις ανάγκες του «ΟΙΚΟΘΕΝ» στο νοσοκομείο «Μεταξά» … Συνεχίστε να διαβάζετε το Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του ΟΙΚΟΘΕΝ στο Νοσοκομείο Μεταξά παρουσία του Υπουργού Υγείας (φωτο).
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί