Έτοιμο το πάρκο στις πρώην Φυλακές Κορυδαλλού που ξεκίνησε από Χρήστου & Νεράντζη!
Ένα μεγάλο έργο πνοής για τον Κορυδαλλό που θα ολοκληρωθεί με την απομάκρυνση και των αντρικών φυλακών και φέρει την υπογραφή του πρώην Δημάρχου Κορυδαλλού & Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά Στέφανου Χρήστου και του αείμνηστου Βουλευτή Β Πειραιά & Υπουργού Τάσου Νεράντζη Για αυτό το σημαντικό έργο που θα εγκαινιαστεί σε λίγες μέρες στο χώρο των πρώην … Συνεχίστε να διαβάζετε το Έτοιμο το πάρκο στις πρώην Φυλακές Κορυδαλλού που ξεκίνησε από Χρήστου & Νεράντζη!.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί