Η ΝΔ έκανε «απόβαση» στο Πασαλιμάνι (φωτο)

Το κεντρικό περίπτερο της ΝΔ στο Πασαλιμάνι επισκέφθηκε το πρωί η ηγεσία της κεντροδεξιάς παράταξης, εκπροσωπούμενη από τον Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής Παύλο Μαρινάκη και τον Γραμματέα του Οργαμωτικού Στέλιο Κονταδάκη. Εκεί τους υποδέχτηκαν ο Πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής της ΝΔ Α Πειραιά & Νήσων Γιάννης Βοϊδονικόλας μαζί με αρκετά κομματικά και αυτοδιοικητικά στελέχη, ενώ … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η ΝΔ έκανε «απόβαση» στο Πασαλιμάνι (φωτο).