Στα Μανιάτικα ο Γιάννης Μώραλης – Παρουσίασε τα έργα που έγιναν και απάντησε για ΟΚΑΝΑ!

Διάλογος Δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη με τους πολίτες  στην Ε΄ Δημοτική Κοινότητα Διάλογο με  τους κατοίκους  της Ε΄ Δημοτικής Κοινότητας, πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Πειραιά  Γιάννης Μώραλης, χθες, στο Ε1 Κέντρο Αγάπης και Αλληλεγγύης. Τη συζήτηση συντόνισε ο Πρόεδρος της Ε΄ Δημοτικής Κοινότητας Λεωνίδας Μελάς. Ο Δήμαρχος Πειραιά καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, άκουσε  τις προτάσεις και τους προβληματισμούς … Συνεχίστε να διαβάζετε το Στα Μανιάτικα ο Γιάννης Μώραλης – Παρουσίασε τα έργα που έγιναν και απάντησε για ΟΚΑΝΑ!.