Συνεχίζεται η κυκλοφοριακή ασφυξία στον Πειραιά… παρά το Μετρό!
Πολλοί έσπευσαν να δηλώσουν κατηγορηματικά ότι με την έλευση του Μετρό στον Πειραιά, αυτομάτως θα λυνόταν – ή έστω θα βελτιωνόταν – το κυκλοφοριακό στο μεγάλο λιμάνι. Μάλιστα για αυτό το σκοπό πραγματοποιήθηκαν και σχετικές μετρήσεις από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που πιστοποιούσαν την μείωσης της κίνησης στους κεντρικούς οδικούς άξονες κατά τις ώρες αιχμής! Η … Συνεχίστε να διαβάζετε το Συνεχίζεται η κυκλοφοριακή ασφυξία στον Πειραιά… παρά το Μετρό!.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί