Χαμός με το Μετρό του Πειραιά – Γιατί βάφτηκε κίτρινο;

Λίγες ώρες πριν τα επίσημα εγκαίνια των 3 νέων σταθμών μετρό του Πειραιά και στην πόλη επικρατεί αναβρασμός μετά τη δημοσιοποίηση των πρώτων εικόνων από το εσωτερικό του σταθμού «Μανιάτικα». Ως γνωστόν, τα χρώματα που χαρακτηρίζουν τον Πειραιά διαχρονικά είναι το κόκκινο λόγω του Ολυμπιακού και το μπλε λόγω του Λιμανιού (θάλασσα)! Όμως για «κάποιο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Χαμός με το Μετρό του Πειραιά – Γιατί βάφτηκε κίτρινο;.