Χαμός με το Μετρό του Πειραιά – Γιατί βάφτηκε κίτρινο;
Λίγες ώρες πριν τα επίσημα εγκαίνια των 3 νέων σταθμών μετρό του Πειραιά και στην πόλη επικρατεί αναβρασμός μετά τη δημοσιοποίηση των πρώτων εικόνων από το εσωτερικό του σταθμού «Μανιάτικα». Ως γνωστόν, τα χρώματα που χαρακτηρίζουν τον Πειραιά διαχρονικά είναι το κόκκινο λόγω του Ολυμπιακού και το μπλε λόγω του Λιμανιού (θάλασσα)! Όμως για «κάποιο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Χαμός με το Μετρό του Πειραιά – Γιατί βάφτηκε κίτρινο;.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί