Δήμαρχος Κερατσινίου Βρεττάκος σε Δημοτικό Συμβούλιο: «Γαμ@ το φιλότιμό μου. Κ@λόπαιδα!» (βίντεο)
Εκτός ελέγχου ο έχων το «ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς» Δήμαρχος Κερατσινίου Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος! Βρίζει ξεδιάντροπα από μικροφώνου κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, απευθυνόμενος σε Δημοτικούς Συμβούλους, με ύφος άκρως ειρωνικό και υποτιμητικά γέλια! Το αποκλειστικό βίντεο που εξασφάλισε το PP προκαλεί πολλά ερωτηματικά για τη συμπεριφορά του Δημάρχου Κερατσινίου Δραπετσώνας, ο οποίος … Συνεχίστε να διαβάζετε το Δήμαρχος Κερατσινίου Βρεττάκος σε Δημοτικό Συμβούλιο: «Γαμ@ το φιλότιμό μου. Κ@λόπαιδα!» (βίντεο).
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί