ΒΙΝΤΕΟ: Γιατί είμαι Ολυμπιακός!

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός παρουσίασε τη Δευτέρα το μεσημέρι και έθεσε άμεσα σε διάθεση τα εισιτήρια διαρκείας για τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν!

Με βασικό σύνθημα την Ολυμπιακή ψυχή, την αγάπη για τη μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και το πάθος του «φλογερού» γηπέδου Καραϊσκάκη και της παρουσίας του κόσμου σε αυτό, η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός παρουσίασε το μεσημέρι της Δευτέρας και έθεσε άμεσα σε διάθεση τα εισιτήρια διαρκείας της νέας ποδοσφαιρικής σεζόν! Όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά από τους ιθύνοντες της Π.Α.Ε. τα επιχειρήματα για τα οποία ένας «ερυθρόλευκος» φίλαθλος πρέπει να αγοράσει εισιτήριο διαρκείας για τη νέα σεζόν… στερεύουν, όταν στο μυαλό και στην καρδιά κυριαρχεί το ένα και μοναδικό επιχείρημα: «ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ»Τα εισιτήρια διαρκείας της σεζόν 2013-2014 τέθηκαν σε διάθεση από τις 13:00 το μεσημέρι της Δευτέρας!

Η εκδήλωση της παρουσίασης των εισιτηρίων διαρκείας της νέας σεζόν έγινε στην αίθουσα «Αχιλλέας Γραμματικόπουλος» του εστιατορίου V’ammos του «Γ. Καραϊσκάκης» και στο πάνελ βρέθηκαν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Π.Α.Ε. κ.Γιάννης Βρέντζος, ο Διευθυντής Επικοινωνίας του Ολυμπιακού, κ. Κώστας Καραπαπάς και ο κ. Παναγιώτης Μπαντούνας, Υπεύθυνος Διαχείρισης Εισιτηρίων.

Ο κ. Καραπαπάς καλωσόρισε τους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε. και τον κόσμο που βρέθηκε στο «Γ. Καραϊσκάκης» και αμέσως έδωσε τον λόγο στον κ. Γιάννη Βρέντζο, ο οποίος απηύθυνε έναν σύντομο χαιρετισμό και μέσω του προλόγου του, στάθηκε στη δύναμη που δίνει στην ομάδα μας το γεμάτο «Γ. Καραϊσκάκης»!

«Σήμερα με αυτή την παρουσίαση αρχίζει η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας για την περίοδο 2013-2014. Όπως όλοι ξέρετε για την ομάδα μας το γεμάτο Καραϊσκάκη είναι πάρα πολύ σημαντικό. Είναι η δύναμή μας. Είναι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από άλλους. Μάλιστα δεν σας κρύβω ότι η ατμόσφαιρα του Καραϊσκάκη αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο για πολλούς ποδοσφαιριστές, ώστε να θέλουν να φορέσουν τη φανέλα του Ολυμπιακού. Όχι μόνο ποδοσφαιριστές από την Ελλάδα, αλλά και σημαντικοί ποδοσφαιριστές από το εξωτερικό. Αν έχουν ακούσει, αν έχουν ζήσει ως αντίπαλοι αυτή την ατμόσφαιρα, σίγουρα αποτελεί για εκείνους και ένα σημαντικό κίνητρο, προκειμένου να τη ζήσουν και ως παίκτες του Ολυμπιακού, φορώντας τη φανέλα της ομάδας μας.

Σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα δύσκολο, από πλευράς εσόδων και σε ένα περιβάλλον μειωμένων εσόδων και σημαντικών αβεβαιοτήτων για τις περισσότερες Π.Α.Ε. στην Ελλάδα, όσον αφορά τα τηλεοπτικά και τις χορηγίες, εμείς συνεχίζουμε και επενδύουμε, συνεχίζουμε και κάνουμε το χρέος μας για την ενίσχυση της ομάδας. Μάλιστα, πολλά από αυτά που γίνονται και που θα γίνουν ακόμη, αποτελούν υπέρβαση για το περιβάλλον, αλλά θα κάνουμε ότι χρειάζεται για να ενισχυθεί σημαντικά η ομάδα. Και μάλιστα δεν διστάζουμε να προβούμε και σε μία γενναία μείωση στις τιμές των εισιτηρίων διαρκείας, με σκοπό το στάδιο Καραϊσκάκη να είναι πάντα γεμάτο. Να προσελκύσουμε τους φιλάθλους μας ώστε να έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν την ομάδα που αγαπάνε. Εμείς είμαστε σίγουροι ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού θα ανταποκριθεί, γιατί είμαστε Ολυμπιακοί!

Παράλληλα με αυτή την προσπάθεια για τη μείωση των τιμών, προβαίνουμε σε κάποιες καινοτομίες τις οποίες θα αναλύσουν οι συνεργάτες μας. Όπως η Οικογενειακή Κερκίδα, η Κερκίδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και ειδικές και σημαντικές προσφορές για τα παιδιά. Θέλουμε το Καραϊσκάκη να γεμίσει με μικρά παιδιά που θα γαλουχηθούμε με την αγάπη για τον Ολυμπιακό και θα αγαπήσουν την ομάδα. Και όλοι μαζί θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε αυτή την καταπληκτική ατμόσφαιρα», ήταν τα λόγια του κ. Βρέντζου.

Στη συνέχεια, ο λόγος «επέστρεψε» στον κ. Καραππά, ο οποίος καλωσόρισε στην αίθουσα τονΛεόνε, τη νέα θρυλική μασκότ του ποδοσφαιρικού Ολυμπιακού μας! Από τον προτζέκτορα, ο οποίος είχε τοποθετηθεί για να βοηθήσει με το οπτικοακουστικό κομμάτι της παρουσίασης, προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο από την παρουσίαση του Λεόνε, την περασμένη Παρασκευή, στα Summer Camps του Ολυμπιακού μας στο Ρέντη! Οι φωνές των μικρών παιδιών γέμισαν την αίθουσα με το σύνθημα «Λεόνε είσαι τρέλα με την κόκκινη φανέλα»!

Η παρουσία του Λεόνε στην αίθουσα έδωσε «πάσα» στον κ. Καραπαπά, προκειμένου να σταθεί, αμέσως μετά, εν συντομία, στις καινοτομίες στις οποίες προχωράει η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός, με τη διάθεση των νέων εισιτηρίων διαρκείας.

«Δεν είναι τυχαίο ότι αρχίσαμε με αυτή την παρουσίαση του Λεόνε. Είναι πολύ σημαντικό, βασικό για εμάς, το να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά στο Καραϊσκάκη. Βασική μας προϋπόθεση είναι το γήπεδο να είναι γεμάτο. Και για να συμβεί αυτό πρέπει να έχουμε μία πολύ καλή ομάδα, αλλά και να δώσουμε στον δοκιμαζόμενο, αυτή την εποχή, Έλληνα, να είναι εδώ και να δώσει κάποια από τα χρήματά του για να βρεθεί στο πιο ασφαλές, το πιο σύγχρονο και το πιο όμορφο γήπεδο της Ελλάδας και να θαυμάσει αυτό που όλοι αγαπάμε, τον Ολυμπιακό μας.

Για αυτό τον λόγο η Διοίκηση του Ολυμπιακού αποφάσισε φέτος να προβεί σε μία μείωση των τιμώ των διαρκείας πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα. Μία μείωση που φτάνει και ξεπερνάει το 20% σε αρκετές περιπτώσεις. Μία μείωση που δίνει σε κάποιον τη δυνατότητα να βρίσκεται στο γήπεδο, έχοντας πληρώσει ουσιαστικά ένα εισιτήριο διαρκείας που στοιχίζει 7 € με 10 € το παιχνίδι. Μιλάμε για μία χρονιά στην οποία ο Ολυμπιακός έχει 17 παιχνίδια στη Super League. Μιλάμε για 3 τουλάχιστον παιχνίδια του Champions League και ελπίζουμε σε ακόμη περισσότερα, είτε εκεί είτε στο Europa League. Υπάρχουν τα παιχνίδια του Κυπέλλου, τα φιλικά, η φιέστα που έχουμε κάθε χρόνο και φυσικά τα ματς του NextGen Series, αλλά και του Champions League Νέων, αφού πλέον θα έχουν δύο διοργανώσεις για τους νεαρούς ποδοσφαιριστές μας.

Ξεκινήσαμε λοιπόν με τον Λεόνε και την πραγματική αυτή μείωση στις τιμές. Το δεύτερο και πολύ σημαντικό είναι η δημιουργία της Οικογενειακής Κερκίδας και της Junior έκδοσης των εισιτηρίων διαρκείας που δίνουν τη δυνατότητα στους γονείς και στα παιδιά να είναι στο γήπεδο. Έτσι μπορούμε να ετοιμάσουμε και τις νέες γενιές Ολυμπιακών. Παράλληλα, ο Ολυμπιακός προσπαθεί να στέκεται διαρκώς κοντά στις ευπαθείς ομάδες ανθρώπων. Ο Ολυμπιακός και ο Πρόεδρός μας προσφέρουν 365 μέρες τον χρόνο σε όλους, στην Πειραϊκή κοινωνία και όχι μόνο, σε όσους έχουν ανάγκη. Η έκφραση αλληλεγγύης, λοιπόν, εκφράζεται μέσα από τη δημιουργία της Κερκίδας Κοινωνικής Αλληλεγγύης, μία ακόμη καινοτομία.

Επίσης θυμίζουμε ότι υπάρχει μία έκπτωση της τάξης του 10% σε όσους συμπληρώνουν 10 χρόνια στο γήπεδο Καραϊσκάκη. Μιλάμε για τους πιστούς οπαδούς που έχουν 10 χρόνια συνεχόμενα εισιτήρια διαρκείας στο γήπεδό μας. Πριν περάσουμε στην αναλυτική ενημέρωση να τονίσουμε ότι μέσω των διαρκείας η Π.Α.Ε. παρέχει πραγματικά προνόμια, μέσω εταιριών χορηγών του Ολυμπιακού. Προνόμια τα οποία μπορεί ο κάθε άνθρωπος να χρησιμοποιεί στην καθημερινή του ζωή», επεσήμανε ο κ. Καραπαπάς.

Μόλις ο κ. Καραπαπάς ολοκλήρωσε, από τον προτζέκτορα προβλήθηκε το promo video για τη διάθεση των νέων εισιτηρίων διαρκείας της σεζόν 2013-2014. Κυρίαρχο ήταν φυσικά το σύνθημα«ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ» και γιατί όπως τονίστηκε ξανά, η «ερυθρόλευκη» ψυχή και η θέληση για να βρίσκεται κανείς στο Καραϊσκάκη, αρκεί!

Ο κ. Γιάννης Βρέντζος, από την πλευρά του, αμέσως μόλις το βίντεο ολοκληρώθηκε, έφερε στο προσκήνιο έναν ακόμη, πολύ σημαντικό, λόγο, για τον οποίο ο κόσμος του Ολυμπιακού μπορεί και θα δείξει την αναμενόμενη ανταπόκριση, στην αγορά εισιτηρίων διαρκείας. Αυτός δεν είναι άλλος από την ενίσχυση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού.

«Όλοι ξέρουμε ότι για να αποκτήσεις το εισιτήριο διαρκείας πρέπει να έχεις τη συνδρομή στον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό, ο οποίος παρά την υπερπροσπάθεια που κάνει και τους περιορισμένους πόρους που έχει για την εξυγίανσή του, συμβάλλει και ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός, προβαίνοντας σε μία μείωση για την ετήσια συνδρομή. Τα έσοδα αυτά αποτελούν και το μεγαλύτερο κομμάτι. Ο Ερασιτέχνης στηρίζεται πάρα πολύ στα έσοδα που έχει από τον κόσμο του», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Αφού παρουσιάστηκαν οι κάρτες των νέων εισιτηρίων διαρκείας, ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Εισιτηρίων, κ. Παναγιώτης Μπαντούνας, προχώρησε στη συνέχεια, σε πλήρη και διεξοδική ανάλυση των παροχών και των υπηρεσιών προς τους κατόχους, των τιμών (ανάλογα με τις θύρες, πάντα), καθώς και τις καινοτομίες, στις οποίες προβαίνει φέτος η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός.

Με το τέλος της τοποθέτησης του κ. Μπαντούνα, ακολούθησαν οι ερωτήσεις των εκπροσώπων των Μ.Μ.Ε., προς τους ιθύνοντες της Π.Α.Ε. που βρίσκονταν στο πάνελ.

Για τα πραγματικά προνόμια, στα οποία αναφέρθηκαν οι ιθύνοντες του Ολυμπιακού και τι ακριβώς εννοούν με αυτό, ο κ. Καραπαπάς εξήγησε: «Είναι προνόμια τα οποία δεν έχουν να κάνουν με τον εντυπωσιασμό, με ονόματα εταιριών και brands. Είναι χορηγοί με τους οποίους συνεργαζόμαστε και είναι πράγματα, όπως είπα και πριν, τα οποία μπορεί κανείς να χρησιμοποιεί καθημερινά. Η κινητή του τηλεφωνία, η συνδρομή του στη Nova, το γυμναστήριό του, το θεραπετήριο Metropolitan και άλλα πολλά».

Για το αν υπάρχουν εκτιμήσεις ως προς τον αναμενόμενο αριθμό εισιτηρίων διαρκείας της νέας σεζόν και με τι αριθμό θα είναι ικανοποιημένοι οι ιθύνοντες του Ολυμπιακού, αλλά και για το θέμα των τηλεοπτικών και της χορηγίας για τη νέα φανέλα και το πλάνο του Ολυμπιακού, ο κ. Βρέντζος τόνισε πως «είναι δύσκολο σε αυτό το περιβάλλον να κάνεις εκτιμήσεις. Θεωρούμε ότι εμείς με αυτά που έχουμε κάνει ως Διοίκηση, έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε ότι τα εισιτήρια διαρκείας θα είναι φέτος περισσότερα από πέρυσι. Για τα άλλα δύο θέματα, επειδή αποτελούν αντικείμενο επιχειρηματικών συζητήσεων και είναι εν εξελίξει, δεν θα ήθελα σε αυτή τη φάση να κάνω κάποιο σχόλιο. Και τα δύο θέματα αυτά αγγίζουν συνολικά το Ελληνικό Ποδόσφαιρο, η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός και ο κ. Βαγγέλης Μαρινάκης από το 2010 που ανέλαβε την ευθύνη της Π.Α.Ε., φρόντισε ακόμη και εις βάρος των στενών συμφερόντων της Π.Α.Ε. να εξασφαλίσει για όλες τις ομάδες της Super League και να ενισχύσει τα έσοδα που έχουν από αυτό το κομμάτι, το τηλεοπτικό και του ΟΠΑΠ. Αυτό είναι στρατηγική μας επιλογή, θα συνεχίσουμε να το κάνουμε και είναι αδιαπραγμάτευτο και δεν θα επιτρέψουμε να γίνονται παιχνίδια σε αυτό το κομμάτι γιατί είναι θέμα βιωσιμότητας του ίδιου του Ελληνικού Ποδοσφαίρου».

Για την καθυστέρηση της παρουσίασης των διαρκείας, αλλά και για το εάν η μείωση στις τιμές τους σημαίνει και τη μείωση του μπάτζετ της ομάδας, ο κ. Καραπάς τόνισε πως «η καθυστέρηση σε σχέση με άλλες χρονιές έγινε γιατί από εφέτος εγκαινιάζεται ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα στα εισιτήρια διαρκείας το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα να αγοράζουν online εισιτήρια. Ακόμη και οι κάρτες θα είναι τεχνολογικά σύγχρονες. Έγινε τεράστια οργάνωση σε μηχανογράφηση, σε βελτίωση χώρων και για αυτό επήλθε και η καθυστέρηση αυτή. Τώρα για το κομμάτι του μπάτζετ είναι αρμόδιος να σας απαντήσεις ο κ. Βρέντζος».

Έτσι και έγινε. Τον λόγο πήρε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Π.Α.Ε, ο οποίος επεσήμανε: «Όπως σας έχει γίνει ενημέρωση κατά την παρουσίαση του κ. Καρεμπέ και του κ. Ισά, το μπάτζετ είναι στη διάθεση της Διοίκησης και θα είναι τουλάχιστον στα περσινά επίπεδα. Άλλωστε το βλέπετε και με τις κινήσεις που γίνονται. Από εκεί και πέρα ξέρουμε ότι τα έσοδα θα είναι λιγότερα, αλλά εμείς είμαστε αποφασισμένοι και το υλοποιούμε ήδη, να επενδύσουμε σημαντικά στην ομάδα».

Για την επένδυση στην παρουσία παιδιών και οικογενειών στο Καραϊσκάκη, ο κ. Καραπαπάς μίλησε και για την ασφάλεια του γηπέδου του Ολυμπιακού μας τονίζοντας: «Το γήπεδό μας είναι το πιο ασφαλές στην Ελλάδα. Νομίζω πως ξέρετε πολύ καλά ότι ποδοσφαιρικό γήπεδο που να πληροί όλες αυτές τις προϋποθέσεις. Μπορεί κάποιος να φτάσει στο γήπεδο πολύ εύκολα με τις συγκοινωνίες. Ακόμη και σε ντέρμπι δεν συμβαίνει κάτι και ειδικά για την Οικογενειακή Κερκίδα, θα γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις, ώστε να διευκολυνθεί η παρουσία των παιδιών εκεί, συν την παρουσία του Λεόνε. Το Καραϊσκάκη ήταν, είναι και θα παραμείνει ένα απόλυτα ασφαλές γήπεδο, ενώ για το οικονομικό σκέλος, για το οποίο είχαμε δεχθεί τόσα αιτήματα, το διορθώνουμε και αυτό».

Για τις επικείμενες μεταγραφικές κινήσεις του Ολυμπιακού, ο κ. Βρέντζος πολύ χαρακτηριστικά ανέφερε πως «αυτή η εβδομάδα θα είναι ανακοινώσεων και παρουσιάσεων. Είμαστε κοντά στην έναρξη αυτής της περιόδου, θα βλεπόμαστε αρκετά συχνά τις προσεχείς ημέρες για τέτοιου είδους θέματα. Έχουμε μία πάγια τακτική να μην ανακοινώνουμε τίποτα αν δεν ολοκληρωθεί. Ίσως το θέμα του Ντομίνγκεζ, για το οποίο με ρωτάτε, να είναι πιο προχωρημένο από το θέμα του Αμαλφιτανό»

{YouTube}WPRt3JRVwp0{/YouTube}

Πηγή: olympiacos.org