Γιατί ο Πειραιάς και η Cosco «πονοκεφαλιάζουν» τους Βορειοευρωπαίους

H παρουσία της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά και η ενδυνάμωσή του απέναντι στον ανταγωνισμό της βορείου Ευρώπης απασχόλησε στο περιθώριο του «20ο Euromed Convention from Land to Sea» που πραγματοποιήθηκε στην Βενετία.

 

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου του λιμανιού της Αμβέρσας, Eddy Bruyninckx στο «newmoney.gr»:

«Σίγουρα υπάρχει κίνηση προς το λιμάνι του Πειραιά μετά την είσοδο της Cosco. Ακόμα δεν είναι εμφανείς οι επιπτώσεις από τον ανταγωνισμό που κάνει ο Πειραιάς, αλλά υπάρχουν. Ενώ τα άλλα λιμάνια έχουν πτώση, το λιμάνι της Αμβέρσας κερδίζει μερίδια φθάνοντας το 9μηνο του 2016 σε ανάπτυξη 7,5% ενώ πέρσι το αντίστοιχο χρονικό διάστημα είχε 4%» και προσέθεσε:

 

«Οι Κινέζοι πάντως δεν θα σταματήσουν στο Νότο. Θα προχωρήσουν. Σε καμία περίπτωση όμως δεν υποστηρίζω τον διαχωρισμό Βορρά και Νότου στην Ευρώπη. Πιστεύω ότι πρέπει να αναπτυχθεί το εμπόριο για να υπάρξει ανάπτυξη και στα λιμάνια» για να καταλήξει εκφράζοντας εμμέσως κάποια ανησυχία:

 

«Θα υπάρξει πρόβλημα ανταγωνισμού αν οι Κινέζοι αρχίσουν να εκδίδουν χαμηλά τιμολόγια στον Πειραιά. Αλλά δεν νομίζω ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο».

 

Η Cosco συμμετέχει σε κοινοπραξία η οποία δραστηριοποιείται στο λιμάνι της Αμβέρσας.

 

Πηγή: newmoney.gr