Κορωνοϊός: 19χρονη πέθανε στο Σισμανόγλειο

Θρήνος στην οικογένεια της κοπέλας Απέραντη θλίψη έχει σκορπίσει ο θάνατος μίας 19χρονης στο Σισμανόγλειο, καθως ακόμη ένα νέο άτομο στην χώρα μας φεύγει από την ζωή νικημένο από τον κορωνοϊό. Στο Σισμανόγλειο, μία 19χρονη έχασε τη ζωή της εχθές από κορωνοϊό ενώ νοσηλευόταν σε απλή κλίνη. Η 19χρονη που είχε υποκείμενα νοσήματα είχε κάνει εισαγωγή … Συνεχίστε να διαβάζετε το Κορωνοϊός: 19χρονη πέθανε στο Σισμανόγλειο.