Ολυμπιακός: «Μπλόκο» σε βαν με Ρουμάνους χούλιγκαν που κατευθύνονταν στον Πειραιά!

«Μπλόκο» σε βαν με 7 Ρουμάνους χούλιγκαν έκανε η ΕΛ.ΑΣ. στον Προμαχώνα. Πρόκειται για οργανωμένους οπαδούς ρουμανικής ομάδας, που είναι αδελφοποιημένοι με τους οργανωμένους της Γκενκ, την οποία αντιμετωπίζει ο Ολυμπιακός απόψε (10/8) στο γήπεδο Καραϊσκάκη. Το βανάκι κίνησε την περιέργεια των Αρχών, που ύστερα από το φιάσκο με τους Κροάτες είναι σε επιφυλακή, και … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ολυμπιακός: «Μπλόκο» σε βαν με Ρουμάνους χούλιγκαν που κατευθύνονταν στον Πειραιά!.