Αδιανόητο: Σε νηπιαγωγείο τα παιδιά παίζουν Πισπιρίγκου και πετάνε κούκλες

Το παρακάτω tweet από χρήστη του twitter μας σόκαρε και μας προβλημάτισε για τον αντίκτυπο που έχει η υπόθεση της Πάτρας και τα ΜΜΕ στα παιδιά μας. Ο ίδιος γράφει: “Συνάδελφος πήγε στο νηπιαγωγείο να πάρει το παιδί του. Η δασκάλα αφηνιασμενη τους είπε ότι τα μικρά στο διάλειμμα παίζουν Πισπιριγκου. Τους είπε ότι τα … Συνεχίστε να διαβάζετε το Αδιανόητο: Σε νηπιαγωγείο τα παιδιά παίζουν Πισπιρίγκου και πετάνε κούκλες.