Είναι… 80 ετών, κούκλα και θα κάνει το Πεκίνο – Παρίσι των 14.000 χιλιομέτρων.

Παρά τα… χρόνια της, θα ταξιδέψει από το Πεκίνο στο Παρίσι καλύπτοντας μια τεράστια απόσταση 14.000 χιλιομέτρων. Ο λόγος για μια Μπιούικ… οκτώ δεκαετιών!

Είναι… έφηβη ογδόντα ετών! Και φυσικά αυτό δεν την αποτρέπει να πάρει μέρος στην αγωνιστική πρόκληση των 14.000 χιλιομέτρων από το Πεκίνο μέχρι το Παρίσι, που θα διεξαχθεί τον ερχόμενο Ιούνιο επί …τεσσάρων τροχών.Η… αθάνατη Μπιούικ που θα κάνει το Πεκίνο – Παρίσι

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο Μπιούικ, που κατατάσσεται στην κατηγορία των αυτοκινήτων αντίκες, την οποία οδηγούν δύο Σλοβένοι. Οι οδηγοί της συνιστούν μία από τις συνολικά 120 ομάδες που θα λάβουν μέρος στη συγκεκριμένη αγωνιστική διαδικασία.

Πρόκειται για τους πρώτους Σλοβένους που θα συμμετάσχουν στον αγώνα, σύμφωνα με όσα επισημάνθηκαν στη διάρκεια της παρουσίασης που έγινε στη Λιουμπλιάνα. Ο Joze Zalar και ο Blaz Stefanija, κατάφεραν να επιλεγούν ανάμεσα σε 500 αιτούντες για συμμετοχή στον διαγωνισμό και παρουσίασαν το αυτοκίνητο με το οποίο θα τρέξουν. Πρόκειται για μία Buick Special Series 40, που κατασκευάστηκε στις ΗΠΑ το 1939, διαθέτει τετράλιτρη μηχανή και οκτακύλινδρο κινητήρα που παράγει 105 ίππους.ΠεκίνοΠεκίνοΦωτογραφία από: 24ur.com

Η «κυρία» των δρόμων θα πάρει μέρος σε έναν από τους πιο μεγάλους (σε μήκος) και δύσκολους (λόγω του αναγλύφου) αγώνες για κλασικά αυτοκίνητα, που χωρίζεται σε 36 στάδια και σ’ αυτόν θα συμμετάσχουν αποστολές από την Κίνα, το Καζακστάν, τη Ρωσία, τη Λιθουανία, τη Λετονία, την Πολωνία και τη Γερμανία.

Αναχώρηση από το Πεκίνο και τελικός προορισμός το Παρίσι λοιπόν! Και, όπως δήλωσε ο κ. Zalar, πριν από τον αγώνα θα γίνει δοκιμή των «αντοχών» του αυτοκινήτου, διότι ο αγώνας διαρκεί 36 μέρες εκ των οποίων οι τέσσερις θα είναι διαθέσιμες για ανάπαυση. Συνήθως ο χρόνος αυτός διατίθεται για επισκευές του αυτοκινήτου, πρόσθεσε.ΠεκίνοΠεκίνοΦωτογραφία από: Jože Zalar

Από την πλευρά του, ο κ. Stefanija μίλησε για την αγωνιστική πρόκληση δίνοντας έμφαση στις διαδρομές μέσα από το Καζακστάν, κυρίως λόγω της έλλειψης οδικών αξόνων και επαρκών υποδομών.

Πηγή: www.newsit.gr