ΤΡΑΜ ΠΕΙΡΑΙΑ: Συνεχίζουν το «δούλεμα» στους Πειραιώτες – Δείτε τι είπαν σε νέα επίσημη συνάντηση!

…του Σαράντου Ευσταθόπουλου, Εκδότη του Piraeus Press

Σε νέο ΄΄γεφύρι΄΄ της Άρτας έχει εξελιχθεί η κατασκευή του ΤΡΑΜ στον Πειραιά – Υπόλογη η Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ

Σας τα γράφουμε εδώ και χρόνια στο Piraeuspress.gr για την κοροϊδία της διοίκησης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, που κάθε λίγο και λιγάκι εκδίδει ανακοινώσεις σχετικά με την »επικείμενη ολοκλήρωση των έργων του ΤΡΑΜ στον Πειραιά».

Βέβαια το ζήτημα είναι ακόμα πιο σοβαρό, γιατί ενδεχομένως προκύπτουν και άλλου είδους ευθύνες για τους αρμόδιους της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και τα σημαντικά προβλήματα που έχουν προκαλέσει στην τοπική κοινωνία του Πειραιά και ιδίως στις επιχειρήσεις της πόλης.

Εντύπωση συνάμα μας προξενεί η εντελώς παθητική στάση των Αρχών και των φορέων της πόλης, καθώς δεν έχει ασκηθεί ούτε μια μήνυση ούτε μια αγωγή για διαφυγόντα κέρδη των επιχειρήσεων, μερικές εκ των οποίων στην κυριολεξία έχουν καταστραφεί από το συνδυασμό έργων ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ.

Κατά την τελευταία συνάντηση που είχαν όλοι οι συναρμόδιοι φορείς διαπιστώθηκαν για ακόμη μια φορά οι καθυστερήσεις στο έργο, ενώ η μια πλευρά κατηγορεί την άλλη!

Το μεγαλύτερο ανέκδοτο αποτελεί η νέα δήλωση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Τεχνικής Εταιρίας ΘΕΜΕΛΗ κ. Γ. Ντινόπουλου ότι σε 2 μήνες θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα του ΤΡΑΜ στον Πειραιά!

Ενώ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ το πότε θα τεθεί σε λειτουργία το πολυδάπανο έργο του ΤΡΑΜ !

 

Διαβάστε το σχετικό δελτίο τύπου που εξέδωσε ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά και θα αντιληφθείτε πολλά περισσότερα από όσα αναφέρονται στο ρεπορτάζ του Piraeuspress.gr.

Η μεγάλη καθυστέρηση των έργων του τραμ και του μετρό στον Πειραιά και οι καταστροφικές επιπτώσεις στην εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων και της πόλης γενικότερα, ήταν το κύριο θέμα της ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε χθες 6 Μαρτίου, στο Δημαρχείο Πειραιά. 

Παρόντες στη συνάντηση, πέραν του Δημάρχου Πειραιά κ. Γ. Μώραλη, ήταν ο  Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά κ. Γ. Γαβρίλης, ο Αντιδήμαρχος κ. Α. Αργουδέλης, ο Διοικητής Τροχαίας κ. Φ. Νικολάκης, ο Διευθυντής της Δ/νσης Αστυνομίας Πειραιά κ. Γ. Παππάς, ο Αστυνομικός Δ/ντής Πειραιά κ. Κ. Μαρκόπουλος, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς κ. Ν. Μανεσιώτης, ο Δ/ντής Έργων Τραμ κ. Χ. Βαλσαμάκης, ο Δ/ντής Έργων Μετρό κ. Εμ. Ουρανός, ο Αν. Δ/ντής Έργων Τραμ Γ. Καρακίτσιος, ο Δ/νων Σύμβουλος της ΘΕΜΕΛΗ ΑΤΕ κ. Γ. Ντινόπουλος, η Δ/ντρια της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δ. Αττικής Πειραιώς & Νήσων κ. Σ. Χρυσουλάκη, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Αττικής Ομόρων Νομών και Νήσων Αιγαίου κ. Π. Πολιτάκης, ο Γεν. Γραμματέας του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς κ. Δ. Μαρκομιχάλης, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Βιβλιοχαρτοπωλών & Εκδοτών Πειραιά κ. Ν. Παρασκευόπουλος, η Αρχαιολόγος κ. Κ. Ψαράκη και μέλη του Προεδρείου του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς.

Στη συνάντηση εκφράστηκε, για πολλοστή φορά, η απόλυτη δυσαρέσκεια τόσο της Δημοτικής Αρχής, όσο και του εμπορικού κόσμου, για την μεγάλη καθυστέρηση των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη και έχει οδηγήσει στο κλείσιμο πολλών επιχειρήσεων, ενώ έχει εκμηδενίσει και την επισκεψιμότητα της πόλης, εντείνοντας παράλληλα την κυκλοφοριακή αναστάτωση, ενώ παράλληλα ο κ. Ν. Μανεσιώτης ανέφερε ως φυσική συνέπεια της κατάστασης, την μεγάλη επιδείνωση του κυκλοφοριακού, της παραβατικότητας, αλλά και τη γιγάντωση του παρεμπορίου  που έχει αποκτήσει νέα χαρακτηριστικά, με την εξάπλωση των μη αδειοδοτημένων πάγκων, δημιουργώντας ασφυκτικές συνθήκες για το νόμιμο εμπόριο, υποβαθμίζοντας παράλληλα και την εικόνα της πόλης.

Στο σημείο αυτό, από πλευράς Αρχαιολογίας τονίστηκε, ότι η αρχαιολογική υπηρεσία ανταποκρίνεται γρήγορα και ότι εάν είχαν υποβληθεί έγκαιρα οι αιτήσεις από την εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ θα εγκρίνονταν και εγκαίρως, αναφέροντας παράλληλα και τις παρενοχλήσεις που έχει δεχθεί η αρχαιολογική υπηρεσία με μηνύσεις από συγκεκριμένη ομάδα δημοτών που αντιτίθεται στα έργα του τραμ, με συνέπεια την περαιτέρω καθυστέρηση.

Τέλος, ζητήθηκε από πλευράς Δήμου, Αντιπεριφέρειας, Εμπορικού Συλλόγου και Αττικό Μετρό να γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διεύρυνση του ωραρίου εκτέλεσης των εργασιών, ώστε να μειωθεί όσο το δυνατό περισσότερο ο χρόνος αποπεράτωσής τους, για να μην βιώσει ο Πειραιάς και η αγορά του τις ιδιαίτερα δυσμενείς καταστάσεις του περσινού καλοκαιριού.

Λαμβάνοντας τον λόγο, ο κ. Γ. Ντινόπουλος, αντιλαμβανόμενος τα σοβαρά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί, ανέφερε ότι η διάρκεια του έργου δεν είναι παραπάνω από δυο μήνες εργασιών. Ωστόσο, ανέδειξε την καθυστέρηση που προκλήθηκε λόγω αναμονής της έγκρισης των αδειών από τις αρμόδιες αρχαιολογικές υπηρεσίες για τα επιμέρους σημεία.